اقدامات فوری باشگاه پرسپولیس در نقل و انتقالات; 4 ستاره در خط

اقدامات فوری باشگاه پرسپولیس در نقل و انتقالات;  4 ستاره در خط

پرسپولیس یک فصل رویایی را پشت سر گذاشت و موفق شد هر 3 جام ممکن را کسب کند و قهرمان لیگ برتر، جام حذفی و سوپرجام شود. این موفقیت های متوالی باعث شده تا پایتخت نشینان سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را کسب کنند و حالا باید دوباره برای حضور در آسیا آماده شوند. با وجود گذشت 3 روز از بازار نقل و انتقالات تابستانی، مدیران باشگاه پرسپولیس در این بازار فعالیتی نداشته و تمرکزشان بر حفظ یحیی گل محمدی بوده است.

گل محمدی که بعد از پایان فصل درخواست جدایی داشت و صحبت هایی مبنی بر احتمال پایان همکاری با او مطرح شد، حالا با توجه به ابقای رضا درویش در سمت مدیرعاملی پرسپولیس و البته قول هایی که برای تامین شرایط مطلوب داده شده، تغییر کرده است. فکر می کند و می رود فصل آینده سرمربی پرسپولیس خواهد ماند. البته یحیی گل محمدی در حالی که یک فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد داشت درخواست جدایی کرد اما به دنبال توافق برای جدایی از پایتخت بود.

روزهای سخت برای مدیران پرسپولیس

یحیی گل محمدی به عنوان اولویت فوری خود از مدیران باشگاه خواسته است تا قرارداد ستارگان کلیدی و تاثیرگذاری مانند جورجی گلسیانی، میلاد سرلک، سعید صادقی و عیسی آل کثیر را برای فصل آینده تمدید کنند. طبق خواسته گل محمدی، مدیران باشگاه پرسپولیس مذاکرات خود را برای تمدید قرارداد این 4 بازیکن کلیدی و تاثیرگذار آغاز کرده اند اما به نظر می رسد پس از تمدید قرارداد آنها، ماموریت مدیران پرسپولیس در بازار تابستانی آغاز شود.

در فصلی که گذشت، پرسپولیس با وجود تغییرات و تحولاتی که در لیست بازیکنان پرسپولیس ایجاد شد، توانست به موفقیت دست پیدا کند، تغییرات محسوسی روی نیمکت این تیم ایجاد شد و با تصمیم یحیی گل محمدی، کادرفنی سرخ‌پوشان پایتخت چشمگیری داشت. تغییر دادن. به عقیده بسیاری از کارشناسان، تغییرات ایجاد شده در کادر فنی پرسپولیس و استفاده گل محمدی از دستیاران خارجی نقش بسزایی در موفقیت پرسپولیس داشته است و حالا با پایان یافتن قرارداد دستیاران یحیی گل محمدی، مدیران پرسپولیس شاهد چالش بزرگ برای حفظ کادر فنی تیمشان.

چالشی به نام قرارداد دلاری!

در کنار کریم باقری، جلال حسینی، مهرداد حنبان، محمد اصغری، وسلی نانکا و پپه لوسادا، دستیاران یحیی گل محمدی در فصل گذشته اسمار ویرا بودند. در همین حال، به نظر می رسد دستیاران ایرانی گل محمدی مشکلی برای تمدید قرارداد خود نداشته باشند. اگرچه شایعاتی مبنی بر جدایی احتمالی باقری و حسینی به گوش می رسد، اما به احتمال زیاد آنها به عنوان سرمربی پرسپولیس در پست خود باقی خواهند ماند و در لیگ بیست و دوم نیز در کنار یحیی گل محمدی حضور خواهند داشت.

ویرا که فصل گذشته به عنوان دستیار اول یحیی و مغز کادرفنی پرسپولیس فعالیت می کرد، در حالی به پایان قراردادش با پرسپولیس رسیده است که قرمزپوشان پایتخت با چالش ممانعت از امضای قرارداد دلاری برای تمدید قرارداد این تیم مواجه هستند. مربی برزیلی وضعیت مشابهی در مورد ننکا و لوسادا اتفاق افتاد. پرسپولیس فصل موفقی را در دروازه بانی سپری کرد و در کنار حضور علیرضا بیرانوند در دروازه پرسپولیس باید به عملکرد موفق وسلی نانکا به عنوان مربی دروازه بان ها نیز اشاره کرد.

پپه لوسادا نیز به عنوان مربی بدنساز فصل موفقی را در پرسپولیس پشت سر گذاشت و با وجود اینکه قرمزهای پایتخت در فصل گذشته بازی های بیشتری را نسبت به سایر رقبای خود (به جز استقلال) انجام دادند، اما وضعیت بدنی بازیکنان پرسپولیس در وضعیت مناسبی قرار داشت و همین مسئله باعث شد. ناشی از عملکرد خوب لوسادا. یحیی گل محمدی برای ادامه همکاری با پرسپولیس بدون شک به دستیاران خود به خصوص 3 نفر خارجی کادر فنی پرسپولیس نیاز دارد و از طرفی مدیران این باشگاه نمی توانند برای ادامه همکاری با آنها قرارداد دلاری امضا کنند.

دیدگاهتان را بنویسید