اقدام جنجالی حمید مطهری مقابل نیمکت استقلال

اقدام جنجالی حمید مطهری مقابل نیمکت استقلال

رسم رایج در فوتبال ایران این است که سرمربیان تیم های خونه به خونه قبل از شروع مسابقه به سمت نیمکت تیم حریف می روند و ضمن استقبال مثلاً رسم میهمان نوازی را انجام می دهند. اما همان مربیان میزبان در جریان بازی و حتی بعد از آن روی دیگر سکه را نشان دادند و با نیمکت حریف و سرمربی حریف بحث کردند و در نشست خبری بعد از بازی خجالت کشیدند!

حمید مطهری و دستیارانش پیش از دیدار تیم های نساجی مازندران و استقلال تهران در ورزشگاه شهید وطنی قائم شهر به روی نیمکت تیم حریف نرفتند. برای برخی ممکن است این سوال پیش آمده باشد که چرا؟

حمید مطهری به دو دلیل روی نیمکت آبی ها نرفت. دلیل اول به بازی برمی گردد. در جریان بازی استقلال و نساجی، جواد منافی که اصولاً یک مربی آرامی است، با جارو سرمربی استقلال به بحث پرداخت که واکنش های ساپینتو را نیز در پی داشت. باشگاه استقلال نیز به دلیل همین اختلاف لفظی با سرمربی این باشگاه از این مربی شکایت رسمی کرد. گفته می شود منافی به زبان انگلیسی سخنانی را به ساپینتو گفته که باعث عصبانیت سرمربی استقلال شده و این مربی پس از پایان بازی، صحبت های منافی را به اطلاع مسئولان باشگاه استقلال رسانده و در نتیجه باشگاه استقلال وظیفه خود می داند که از سرمربی خود در برابر شکایت منافی حمایت کند.

جواد منافی نیز این مشکل را تکذیب کرد و سرمربی استقلال را شومن خواند و کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال نیز باید با جریمه مالی جواد منافی مواجه شود. دومین دلیل نرفتن حمید مطهری روی نیمکت استقلال به بازی سوپرجام برمی گردد.

بر اساس قرعه کشی انجام شده در کرمان، استقلال تهران در دیدار سوپرجام میزبان شد و نساجی مازندران هم مهمان بود! این دیدار با تک گل ارسلان مطهری و پیروزی آبی پوشان تهرانی به پایان رسید اما قبل از شروع بازی لحظه جالبی رخ داد. ریکاردو ساپینتو و بازیکنان ذخیره استقلال ترجیح دادند به نیمکت نساجی مازندران نروند! این رفتار بازیکنان استقلال در ذهن حمید مطهری ماندگار شد تا این مربی در قائم شهر هم مقابله کند و قبل از شروع مسابقه به سمت نیمکت آبی ها نرفت.

ناگفته نماند که ریکاردو ساپینتو در بازی برگشت مقابل نساجی مازندران به دلیل محرومیت روی نیمکت استقلال نبود و روی صندلی VIP نشست.

دیدگاهتان را بنویسید