دیروز مهدی رحمتی، امروز حمید مطهری و فردا کی؟


ساعت: 18:35
تاریخ انتشار: 05/07/1401
کد خبر: 1886365

نظر باشگاه نساجی خطاب به فدراسیون فوتبال؛

باشگاه نساجی مازندران در خصوص حادثه زشت اخیر ارتش ترکیه و حمله مسئولان باشگاه هوادار به حمید مطهری اطلاعیه ای صادر کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی باشگاه نساجی مازندران، در این اطلاعیه خطاب به فدراسیون فوتبال:

– درگیری و حمله فیزیکی شدید با محمد خرمگا سرمربی سابق استقلال تهران

– توهین به سرمربی تیم مس رفسنجان در هتل پردیسان تهران مقابل چشم مدیران مس رفسنجان.

– درگیری با ایوب چراغی سرپرست تیم پارس جنوبی جم در دیداری دوستانه.

– توهین مکرر و استفاده از الفاظ تند علیه سرمربی تیم مس رفسنجان در ورزشگاه مس سرچشمه.

– توهین فرهاد کچ زاده مدیر عامل سابق گلغر سیرجان

– رفتار بد با مسئول برگزاری بازی تبریز و تراکتورسازی استقلال در فینال جام خولا و محرومیت 6 ماهه.

– 6 جلسه در بازی با گلغر سیرجان به دلیل دعوا، بدحجابی و رفتار بد با سرپرست تیم نساجی و مسئول برگزاری مسابقه محروم شد.

– پس از فینال جام حذفی فصل گذشته به دلیل درگیری با مهدی رحمتی و محمد نوازی و نقض اصول انصاف به مدت 5 جلسه محروم شد.

– و خیلی چیزهای دیگر که در سال های اخیر اتفاق افتاد و به فراموشی سپرده شد.

آنچه ذکر شد فهرست تخلفات و رفتارهای غیراخلاقی یک سرمربی لیگ برتری است که فضای فوتبال ایران را به زشتی و آلودگی کشانده است.

متأسفانه صبح پنجشنبه گذشته در اردوی تیم نساجی مازندران در ترکیه که اردوی تیم محترم هوادار نیز می باشد مورد ضرب و شتم، آزار بدنی، توهین، تهمت و تهدید از سوی ساکت الهامی و عادل باباپور، سرمربی و وی قرار گرفت. دستیار.سرمربی با منش و اخلاق حمید مطهری و همچنین سرمربی تیم اسماعیل اسماعیلی پیشکسوت با اخلاق و از بزرگان فوتبال مازندران بودیم.

سوال ما از فدراسیون فوتبال، نهادهای قضایی این فدراسیون و کمیسیون اخلاق این است که دیروز مهدی رحمتی، امروز حمید مطهری و فردا کیست؟!

او واقعاً تا چه زمانی می خواهد این چرخه ادامه داشته باشد و اتحادیه فوتبال انگلیس به تصمیمات آسان و قابل بررسی رضایت دهد؟

چرا کسی جلوی این بداخلاقی ها را نمی گیرد؟ بیایید از روزی بترسیم که حملات و درگیری های فیزیکی مداوم در زمین و محیط فوتبال، اتفاقات تلخ تری را رقم بزند.

در حال صحبت با فدراسیون فوتبال و کمیته اخلاق هستیم که باید یکبار برای همیشه با مجازات های شدید انضباطی لومپنیسم را از فوتبال ایران حذف کنند.

متاسفانه از ابتدای فصل گذشته که این دو مربی با تیم نساجی همکاری داشتند بارها با سرپرست و یکی از مربیان درگیری فیزیکی داشتند و فیلم ها در این باشگاه حفظ شده است.

باشگاه نساجی با توجه به شرایط موجود و حفظ حرمت و آبروی هواداران پرشور خود در آن زمان وساطت این اتفاقات را نکرد تا به اخلاق ورزشی لطمه ای وارد نشود.

لازم به یادآوری است که این بداخلاقی ها حتی پس از قهرمانی نساجی مازندران در جام حذفی نیز ادامه داشت و در نهایت به دلیل اقدامات بسیار زشت آقای ساکت الهامی نسبت به مالکیت و مدیریت، باشگاه همکاری با وی را متوقف کرد.

بالاخره باشگاه نساجی مازندران ضمن شکایت رسمی از ساکت الهامی و دستیارش عادل باباپور می گوید با تمام ظرفیت قانونی برای محکومیت این دو مجرم از هیچ تلاشی دریغ نمی کند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید