حمید مطهری به دنبال شکار دوم از پرسپولیس است

بازیکن بوچر تیم ملی جوانان جام جهانی 2017 که امسال از سوی فیفا به عنوان یکی از 50 استعداد برتر فوتبال جهان معرفی شد، در لیست خرید نساجی قرار دارد که در لیست بازیکنان زیر قرار دارد. 23 نفر از این تیم از سوی دیگر محمد شریفی پیش از پیوستن به پرسپولیس تجربه حضور در تیم های استقلال خوزستان و سایپا در لیگ برتر را داشت و با وجود جوانی بازیکنی باتجربه محسوب می شود و به گفته سرمربی جدید نساجی می تواند در لیگ برتر ضربه بزند. وسط میدان

در میانه میدان به غیر از اکبر صادقی و ایوب کلانتری، مهرداد عبدی باتجربه گل پایانی نساجی را در جام حذفی به ثمر رساند، اما به گفته حمید مطهری، تیم مازنی باید جوان باشد و از آنجایی که این تیم بازیکنان باتجربه ای دارد. در تمام پست ها، بهتر است جوانان تیم هایی را به تیم اضافه کنند.

گفتنی است، به خدمت گرفتن علی شجاعی توسط حمید مطهری به عنوان اولین خرید نساجی اش با استقبال مازنی ها در فضای مجازی مواجه شد چرا که علی شجاعی دوران خوبی را در نساجی سپری کرد و گل های تعیین کننده تیم مازنی ها را به ثمر رساند. او به عنوان واسطه این نمایش در لیست خرید تیم پرسپولیس قرار گرفت و در نهایت پیراهن قرمز را به تن کرد.

گفتنی است، قرارداد محمد شریفی با تیم پرسپولیس به پایان رسیده و او می تواند به راحتی پیراهن نساجی را بر تن کند. البته با توجه به آزادی و سنش با یکی دو پیشنهاد خارجی مواجه شده است اما شاید برای اینکه بازیکن باتجربه تری شود و با شرایط ایده آل راهی اروپا شود باید به پیشنهاد حمید مطهری «بله» بگوید و در نهایت. همبازی علی شجاع باش.

دیدگاهتان را بنویسید