اقدام غیرمنطقی آجورلو در نقل و انتقالات; 5 بازیکن در یک پست مستقل

اقدام غیرمنطقی آجورلو در نقل و انتقالات;  5 بازیکن در یک پست مستقل

مدیران باشگاه استقلال رفته رفته تیم خود را برای فصل آینده آماده می کنند. آنها نه تنها برخی از بازیکنان خود را حفظ کردند، بلکه خریدهایی نیز انجام دادند، همه آنها به جز یکی در خط میانی.

یکی از نقاط قوت پیش فصل استقلال مرکز این تیم بود. جایی که مهدی مهدی پور ثابت ترین بازیکن استقلال در تمامی دیدارهای این تیم بود و ثابت ترین یار او بازیکنی به نام زبیر نیک نفس بود که علیرغم حضور در اولین فصل حضورش در استقلال عملکرد قابل قبولی داشت.

با تمدید قرارداد مهدی پور و حضور نیک نفس، استقلالی ها زوج ثابت خط هافبک خود را برای فصل آینده در اختیار دارند. همچنین روزبه چسمی قرارداد خود را تمدید کرده تا یکی از گزینه های بازی در این منطقه از زمین باشد و باید بازیکنی به نام سعید مهری را اضافه کنیم که از فصل گذشته در این تیم حضور دارد.

اما استقلالی ها یکی از سهمیه های لیگ برتر خود را برای خرید این پست اختصاص دادند و با بازیکن جوانی به نام امید حمیدی دالچ خارج از صنعت نفت قرارداد امضا کردند تا تعداد بازیکنانی که در پست هافبک دفاعی (با خصوصیات متفاوت) بازی می کنند افزایش یابد. این تعداد به 5 نفر می رسد. و استقلالی ها در این پست عملاً تمرکز بازیکنان دارند.

حضور 5 بازیکن در یک پست چندان منطقی به نظر نمی رسد و به همین دلیل می توان این احتمال را در نظر گرفت که پس از شروع تمرینات استقلال زیر نظر ساپینتو، این احتمال وجود داشته باشد که حداقل یکی از هافبک های استقلال با این بازیکن باقی بماند. نظر سرمربی جدید

دیدگاهتان را بنویسید