اقلام اساسی در بازار آذربایجان غربی کم نداریم


ساعت: 14:21
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۲۶
کد خبر: 1918411

مدیر توسعه تجارت و صنایع کشاورزی آذربایجان غربی گفت: اقلام اساسی در بازار آذربایجان غربی کم نداریم و اقلام مورد نیاز مردم به وفور در بازار آذربایجان غربی موجود است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ نادر رحیمی در گفت و گو با خبرنگار آروم نیوز، صیانت از سفره مردم و آرامش خاطر در امر تحویل و تامین کالاهای اساسی را از اولویت های سازمان امنیت غذایی استان دانست و گفت: در این زمینه کمبودی وجود ندارد. و در روزهای اخیر اقلامی مانند هزار تن برنج پاکستانی، 41 تن شکر و 75 تن گوشت قرمز و… برای تنظیم بازار کالا صادر شده و این روند همچنان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه گزارش های مردمی نقش مهمی در نظارت دارد، تصریح کرد: قیمت و کیفیت کالاهای اولویت دار از جمله میوه، گوشت قرمز و مرغ، انواع نان صنعتی و لبنیات و … که در شب یلدا بیشتر مصرف می شود. , هستند این طرح مورد بررسی دقیق قرار گرفته و با افراد سودجو برخورد قانونی خواهد شد.

مدیر توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی استان با اشاره به نظارت بر بازار شب یلدا نیز افزود: در آستانه شب یلدا تیم هایی برای نظارت بر بازار، قیمت و کیفیت اقلام پرمصرف مورد نیاز تشکیل شده است. برای شب یلدا تا پایان آذرماه.تیم بازرسی ستاد امنیت غذایی جهاد کشاورزی در سطح استان که دارای 12 تیم بازرسی مستقر در مرکز استان است با سایر تیم های بازرسی سازمان صمت بسیج اصناف همکاری می کند. اتحادیه های صنفی ذیربط و سازمان تعزیرات حکومتی در اجرای این طرح.

وی خاطرنشان کرد: اصناف ملزم به درج قیمت و صدور فاکتور برای مشتریان و ارائه فاکتور خرید به بازرسان کنترل قیمت هستند در غیر این صورت تحت عنوان واحد کیفری به مراجع قضایی و نظارتی ارائه می شود.

این مسئول تاکید کرد: از شهروندان عزیز تقاضا داریم در صورت مشاهده هرگونه تخلف تجاری اعم از گران فروشی، کم فروشی، عدم احتساب قیمت و دستورالعمل بهداشتی، احتکار و موارد دیگر مراتب را به سامانه گزارش 1866 جهاد کشاورزی، سازمان 124 سومات و یا 135 تعزیرات حکومتی اطلاع دهند. گزارش

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید