البرز به پارک اختصاصی مادر و کودک نیازمند است


ساعت: 13:46
تاریخ انتشار: 06/08/1401
کد خبر: 1893803

زهرا قدیدی گفت: قول شهرداری کرج مبنی بر احداث پارک ویژه کودکان و مادران قابل توجه است، امیدواریم بتوانیم پارکی به افتخار مادر و کودک البرزی احداث کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ زهرا زاهدی کارشناس مدیریت شهری و مدرس دانشگاه آزاد کرج در گفت و گو با خبرنگار تیتریک گفت: استان البرز از نبود پارک تخصصی مادر و کودک رنج می برد.

وی ادامه داد: با بررسی های انجام شده در بین مسئولان شهری البرز، قرار بود اولین پارک تخصصی مادر و کودک کرج تا پایان شهریور ماه سال جاری به بهره برداری برسد.

الگادی افزود: این پارک به مادران، کودکان، زنان سالمند، زنان باردار و معلولان خدمات ارائه می کند.

این کارشناس گفت: امروز مادران و فرزندان البرازی جایی ندارند که بتوانند یک روز کامل را در کنار هم سپری کنند و در این محیط بتوان نیازهای مادر و کودک را در آنجا برآورده کرد.

وی گفت: پارک های تخصصی کودک و مادر در کشورهای پیشرفته دنیا ایجاد شده و پاسخگوی تمام نیازهای هر دو است.

الگادی گفت: قول شهرداری کرج برای احداث پارک ویژه کودکان و مادران قابل توجه است اما امیدواریم از الگوهای موفقی برای ساخت این پارک استفاده کنند و بتوانند پارکی در شأن و جایگاه احداث کنند. مادر البرازی و فرزند.

این استاد دانشگاه افزود: کارکنان نه تنها به دنبال راه اندازی این مرکز تخصصی باشند، بلکه به دنبال رفع نیازهای مادر و کودک باشند تا بتوانند ساعات خوشی را در کنار هم در محیطی واقعی سپری کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید