تقریبا هیچی؛ سهم بانوان بوشهری از امکانات تفریحی خصوصی/ درخواست استاندار برای احداث پارک اختصاصی بانوان

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سپاس؛ دریا یکی از جذاب ترین نقاط دیدنی طبیعی در جهان است که در سراسر جهان محبوبیت دارد و همه مردم دوست دارند از این هدیه خداوند لذت ببرند.

جنوب ایران منطقه ای عظیم است و ارتباط بی نظیری در امتداد خلیج فارس با این دریای بی نظیر دارای ساحل است و مردم در تمام طول سال برای استفاده از آن به این سواحل می آیند.

اما حضور آزادانه در این سواحل خالی از اشکال نیست و گاهی رعایت نکردن آداب از سوی برخی از زنان و مردان فضای ناسالم اجتماعی را در سواحل ایجاد می کند.

7cddd2c2 974c 4558 aeb0 b17a3e6665b4 خبر خاکستری

این مشکلات که بعضاً به دلیل علاقه عده ای به حضور در سواحل بوچر است باعث ایجاد ناهنجاری در برخی نقاط این سواحل می شود که با واکنش مسئولان همراه است.

نگرانی زنان برای استفاده رایگان از ساحل

حضور زنان و استفاده آزادانه از سواحل خلیج فارس حقی است که باید در چارچوب قانون به آن عمل شود و ایجاد مکان های مناسب برای حضور آنان در آن سواحل و نیز مکان هایی که زنان پاکدامن و با حیا باید در آن ساخته شود. آزاد بدون حضور مردان غیرقانونی فرصت لذت بردن از دریا را از آنها سلب کنید.

ساحل بانوان یکی از دغدغه های بانوان بزرگوار استان بوشهر است و کارکنان باید تمام تلاش خود را برای چیدمان آن به کار گیرند تا بانوانی که دوست دارند آزادانه از فضای ساحل استفاده کنند بدون دغدغه از این موهبت الهی بهره مند شوند.

درخواست استاندار برای احداث پارک اختصاصی بانوان چه شد؟

احمد محمدی زاده در روز معارفه شهردار بوشهر گفت: یکی از برنامه های مهم شورا و شهرداری بوشهر باید توجه به بانوان باشد که نیمی از جمعیت ما را تشکیل می دهند و باید در حوزه های مختلف از جمله مورد توجه قرار گیرد. مراکز تفریحی خصوصی

630162059512 خبر خاکستری

محمدی زاده گفت: یکی از مراکزی که شورا و شهرداری باید در دستور کار قرار دهند احداث پارک ویژه بانوان با تمامی امکانات لازم برای شهر بوشهر است.

استاندار بوشهر گفت: باید هر چه زودتر پارک ویژه بانوان با تمام امکانات ساخته شود تا این پارک الگویی برای شهرهای دیگر استان بوشهر شود و در شهرهای دیگر نیز ساخته شود.

نبود مکان های سالم برای تفریح ​​مناسب برای بانوان

رقیه زنگنه‌نژاد، مدیرکل زنان و خانواده استان بوشهر به سپاس گفت: متاسفانه در استان بوشهر مکان‌های تفریحی سالم به نفع بانوان محدود است.

337915515198 816 خبر خاکستری

مدیرکل امور زنان و خانواده استان بوشهر افزود: در طرح های توسعه زنان و خانواده، سواحل بانوان، پارک های بانوان یا خانواده و مجموعه های تفریحی سرپوشیده پیشنهاد شد که در سفر رئیس جمهور محترم به بوشهر مورد توجه قرار گرفت.

تنها پلاژ بانوان استان بوشهر غیر قابل استفاده است

زنگنه نژاد گفت: در بحث احداث سواحل بانوان در شهرهای ساحلی این زیرساخت فقط در سطح شهر و شهر بوشهر وجود دارد اما در حال حاضر امکان استفاده وجود ندارد که نیازمند حمایت همه جانبه شهرداری های استان برای تخصیص اعتبار و راه اندازی است. .

مدیرکل امور بانوان و خانواده استان بوشهر گفت: متاسفانه در بحث پارک بانوان، پارک و تفرجگاه بانوان در استان وجود ندارد و پارک هایی با این عنوان عمدتا برای استفاده خانوادگی استفاده می شود.

9551ImageResize خبر خاکستری

زنگنه نژاد بیان کرد: در سفرهای شهرستانی که دفتر امور بانوان و خانواده در اختیار دارد و با حضور استانداران محترم جلسه هم اندیشی با اقشار مختلف بانوان برگزار می شود به این موضوع پرداخته می شود تا بانوان اولویت ها و خواسته های خود را بیان کنند و به عنوان مکان و فرصت سنجش اجرای پروژه بر اساس امکانات و شرایط موجود هر شهر در کمیسیون های تخصصی بررسی می شود.

مدیرکل امور زنان و خانواده استان بوشهر گفت: دفتر امور بانوان و خانواده استانداری در درجه اول میانجی زنان و خانواده است و به عنوان دفتر مرکزی به برقراری ارتباط و تعامل بین دستگاه های اجرایی در این حوزه کمک می کند. او باعث می شود.

قانون حجاب و عفاف باید در سواحل به شدت اجرا شود

آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در گفتگو با شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر گفت: استان بوشهر با جاذبه های فراوان جایگاه بالایی در حوزه گردشگری دارد و سالانه گردشگران زیادی به این استان سفر می کنند. جدی بدو

34801397031022424836514289864 خبر خاکستری

آیت الله صفایی بوشهری افزود: طرح های حجاب و عفاف و ساماندهی سواحل در مجلس شورای اسلامی به قانون تبدیل شده است و شورای عالی انقلاب فرهنگی نیز بر این موضوع تاکید دارد. وزارت کشور و استانداران استانی و استانی باید این قوانین را به طور کامل و جدی اجرا کنند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر گفت: اجرای این قوانین از الزامات جدی شورای فرهنگ عمومی استان است و از مسئولان و مردم خواست مراقب تلاش های دشمنان برای ترویج ابتذال فرهنگی باشند.

سهم زنان ما در جنوب از امکانات اجتماعی، تفریحی و ورزشی بسیار ناچیز است

حمیده هاتون هلال بحر در نشست زنان ائتلاف نیروهای انقلاب که با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی در تهران برگزار شد، گفت: سهم زنان ما در جنوب از امکانات اجتماعی، اوقات فراغت و ورزشی بوده است. خیلی کوچک.

70981cc3b643 6313 4076 933d 58a2422ef94b خبر خاکستری

هلال بحر افزود: زنان بوشهری علیرغم انتظار برای پیشرفت جامعه ایران در حفظ کرامت و امنیت روحی و جسمی زنان از دریای کنار دریا محروم هستند و مرکز استان نیز ساحل و پارک خاصی برای بانوان ندارد. در حالی که بوشهر خود سهم زیادی در تولید دارد، دارای ثروت ملی و قطب انرژی کشور است.

لزوم توجه به زیرساخت های مدنی و فرهنگی و حمایت از ورزش در بوشهر

62351601808473 %D9%BE%D9%84%D8%A7%DA%98%20%D8%A8%D8%A7%D9%86%D9%88%D8%A7%D9%86%20%DA%A9%DB%8C%D8%B4 خبر خاکستری

عضو شورای شهر بوشهر گفت: این استان دارای نیروگاه های نفت، گاز، پتروشیمی و هسته ای است که سهم کمی در اشتغال مردم بومی استان دارد و جایگاه آن در توسعه زیرساخت های مدنی، فرهنگی و ورزشی استان است. کم و جناب آقای دکتر سروری رئیس شورای عالی استان به این موضوع توجه ویژه داشته باشند.

علیرغم همه صحبت ها و اقدامات انجام شده در حال حاضر مکان مناسبی برای حضور انحصاری و آزادانه بانوان در استان بوشهر وجود ندارد که تعداد زیادی از بانوان را از این اقدام محروم کرده است.

امیدواریم هر چه زودتر وعده های مسئولان محقق شود و بانوان استان بوشهر بتوانند آزادانه خداپسندانه در حاشیه خلیج فارس و با دغدغه حضور مردان نامحرم به تفریح ​​بپردازند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید