طرح ناتو برای رسیدن به مرزهای ایران شکست خورد/ سفر بایدن به منطقه; تقریبا هیچی


ساعت: 17:55
تاریخ انتشار: 05/07/1401
کد خبر: 1886349

آیت الله حسینی همدانی گفت: اگر روسیه به جنگ اوکراین نمی رفت، ناتو به ارمنستان و آذربایجان می پیوست و به مرزهای ایران نزدیک می شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از تیتریک ، آیت الله حسینی همدانی امام جمعه کرج در خطبه های نماز جمعه امروز خود به ضرورت احیای دین در محرم اشاره کرد و گفت: ماجرای کربلا یک داستان فرهنگی و تبیینی است. حماسه

آیت الله حسینی همدانی با اشاره به اینکه مؤمن باید به فرموده مقام معظم رهبری اهل تبیین باشد، افزود: خلافت یزید نتیجه عدم درک امامت و بعد سیاسی اسلام بود.

وی انحراف را قیام در برابر خدا و تشویق مردم به مقابله با ولی خدا دانست و تصریح کرد: امروز برخی با برداشت نادرست از قرآن جای شهدا و جلادان را عوض می کنند.

امام جمعه کرج در بخشی دیگر گفت: اگر روسیه به جنگ اوکراین نمی رفت، ناتو به ارمنستان و آذربایجان می پیوست و به مرزهای ایران نزدیک می شد.

آیت الله حسینی همدانی با اشاره به شکست حداکثری فشارهای آمریکا علیه ایران گفت: سفر رئیس جمهور آمریکا نتوانست اعراب را علیه ایران متحد کند.

امام جمعه کرج به فروپاشی و شکست نظام سلطه و استکبار بر اساس وعده الهی اشاره کرد و افزود: مبارزه با دشمنان اسلام و شعار مرگ بر آمریکا امری مشهور است.

آیت الله حسینی همدانی بیان کرد: امروز تلاش دشمن برای خاموش کردن نور کربلا و تبلیغات علیه امام حسین (ع) و اربعین شکست خورده و نتایج معکوس به بار آورده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید