امباپه دیگر در رئال مادرید محبوب نیست!

امباپه دیگر در رئال مادرید محبوب نیست!

جوزپ پدرول که یکی از مجریان معروف فوتبال اسپانیا است، در چند سال گذشته پیگیر انتقال کیلیان امباپه از پاری سن ژرمن به رئال مادرید بوده است.

او همیشه بخش های زیادی از برنامه خود را به صحبت درباره امباپه و تحلیل انتقال او به رئال مادرید اختصاص می دهد و به گفته خودش این قسمت از نقل و انتقالات یکی از قسمت های مورد علاقه اش در فوتبال است.

امباپه دیگر در رئال مادرید محبوب نیست!

او در چند فصل گذشته همیشه معتقد بود امباپه در نهایت به رئال خواهد پیوست، اما پس از اتفاقی که افتاد، او در این پنجره کمی مشکوک است و موضع خود را نسبت به مهاجم فرانسوی تغییر داده است.

این مجری معروف در برنامه شب گذشته درباره امباپه گفت: امباپه با کاری که کرد وضعیت خودش را خراب کرد. هر کس به نفع خودش کار کرد، اما او به ضرر خودش. رئال جو جو تیم و جو بین بازیکنان را مهمتر از فوتبال و ارزش جام ها می داند و حاشیه نمی خواهد. امباپه فرصت دریافت پاداش 150 میلیونی رئال را از دست داد. او در رئال مثل گذشته محبوبیتی ندارد.

امباپه دیگر در رئال مادرید محبوب نیست!

اگر امباپه به دنبال پول است، مادرید مکان مناسبی برای او نیست. برای پول بهتر است در فرانسه بمانیم یا به تیم دیگری برویم نه رئال. اگر امباپه به رئال بیاید، دیگر بهترین بازیکن رختکن نخواهد بود و پاداش بالایی نیز خواهد گرفت. او باید بیاید و خودش را ثابت کند. به عنوان یک خرید معمولی