امتیاز استقلال کسر می شود؟

امتیاز استقلال کسر می شود؟

جلسه رسیدگی به پرونده تجدیدنظرخواهی باشگاه گل گهر از اریک بانیاما روز گذشته با حضور مدیرعامل و معاون حقوقی این باشگاه برگزار شد.

در این جلسه کارکنان باشگاه گل گهر توضیحات خود را در خصوص مدارک جدید ارائه شده به اعضای کمیسیون استیناف ارائه کردند و قرار است به زودی این کمیسیون با جمع بندی صحبت ها و مستندات درباره این پرونده تصمیم گیری کند.

اسناد جدید ارائه شده از سوی باشگاه گلگوتا شامل فایل صوتی منتشر شده توسط غلامرضا رفیعی، مشاور حقوقی سابق فدراسیون فوتبال و همچنین چندین استعلام و مستندات جدید است که در هیات تجدید نظر حل و فصل می شود. با این رای رفیعی مشاور حقوقی عزیزی هادم توصیه هایی را در این خصوص به قوه قضائیه فدراسیون فوتبال ارائه می کند که خلاف قانون است چرا که قوه قضائیه فدراسیون مستقل است و هیچکس حق دخالت ندارد. اتفاقی که باعث شد باشگاه گلگوتا به بهبودی او بپردازد.

کمیسیون انضباطی فدراسیون فوتبال 25 آذرماه سال گذشته گل گهر را به دلیل استفاده غیرقانونی از اریک بانیاما در دیدارهای پرسپولیس، سپاهان و پیکان با نتیجه 3 بر صفر بازنده اعلام کرد. این رای در بهمن ماه سال گذشته نیز در هیات تجدیدنظر تصویب شد اما با از سرگیری جلسه رسیدگی به باشگاه گل گهر، هیات تجدیدنظر باید مجددا در این مورد رای دهد.

بر اساس قوانین جذب بازیکنان خارجی، گلگهر بانیاما بازیکن گابی اجازه حضور در لیگ برتر را نداشت.

دیدگاهتان را بنویسید