امدادرسانی به ترافیک مهرشهر منوط به افتتاح فاز چهارم پروژه یادگار امام/شهرداری است.


ساعت: 12:52
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۱۹
کد خبر: 1902613

سرهنگ حسن نوری زاده گفت: با افتتاح فاز سوم یادگار امام، مسیر 6 بانده به دو خطه تبدیل شد و در نتیجه حجم زیادی از ترافیک به وجود آمد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حسن نوری زاده رئیس پلیس راه کرج در گفتگو با خبرنگار تیتریک گفت: تقاطع شرافت و فرهنگیان کرج گره خورده بود.

نوری زاده با اشاره به اینکه تقاطع مذکور شامل تقاطع است افزود: تقاطع برداشته شد اما بدون احتساب تقاطع بار ترافیکی وجود دارد.

وی به افزایش 10 ثانیه ای چراغ راهنمایی اشاره کرد و گفت: ازدحام که در گذشته وجود داشت رفع شده و بار ترافیکی تغییر نکرده است.

نوری زاده تصریح کرد: می توانیم زمان پشت چراغ راهنمایی را کاهش دهیم اما تجربه گذشته نشان می دهد که به دلیل نبود ترافیک در تقاطع ترافیک ایجاد می شود.

نوری زاده تصریح کرد: میدان جمهوری با بلوار ماهان سازگاری ندارد، زمان سفر در این محور کاهش می یابد و حجم ترافیک وارد میدان جموری می شود.

وی با اشاره به اینکه چراغ های میدان جمهوری جذب ترافیک نمی شود، گفت: اصلاح هندسی زیرگذر برای رفع دغدغه مردم انجام می شود.

نوری زاده درباره ترافیک چمن مهرشهر گفت: فاز سوم یادگار امام افتتاح شد و انتهای آن به خیابان 204 رسید، جاده 6 بانده دو خطه شد.

وی افزود: حجم بالای ترافیک در حال ورود به یک بزرگراه دو بانده چراغ دار است و باعث ترافیک سنگین در صبح و بعد از ظهر می شود.

نوری زاده تصریح کرد: شهرداری قول مساعد داد تا بلوار یادگار امام را تا انتهای چمن 3 امتداد دهد تا با افتتاح فاز 4 از تردد در این محدوده راحت شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید