امروزه بسیاری از جوانان به طور فعال به بدنسازی مشغول هستند


ساعت: 15:59
تاریخ انتشار: 04/12/1401
کد خبر: 1880580

دیدار رئیس فدراسیون بدنسازی با نایب رئیس مجلس

رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام با نایب رئیس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، عبدالمهدی نصیرزاده رئیس فدراسیون پرورش اندام صبح امروز با حضور در شورای اسلامی با عبدالرضا مصری نایب رئیس فدراسیون بدنسازی دیدار و گفتگو کرد. (یکشنبه).و گزارشی از فعالیت های فدراسیون ارائه کرد

نصیرزاده در این نشست به جایگاه فدراسیون بدنسازی در جامعه و مخاطبان زیاد زیر مجموعه های این فدراسیون اشاره کرد. ارائه شده توسط فدراسیون های ورزشی، آن فدراسیون محسوب نمی شود. امیدواریم سال آینده این فاصله توسط نمایندگان مردم برطرف شود تا فدراسیون بدنسازی بهتر از همیشه به مسئولیت خود عمل کند.

در ادامه عبدالرضا مصری نایب رئیس شورای اسلامی گفت: فعالیت های فدراسیون بدنسازی را دنبال می کنم. در زادگاهم کرمانشاه قهرمانان زیادی در این زمینه داریم. ذائقه جوانان امروز بیشتر به سمت رشته بدنسازی است و امیدواریم با حمایت دولت و مجلس شاهد پیشرفت حداکثری فدراسیون بدنسازی باشیم.

همچنین رئیس فدراسیون بدنسازی از یک مصری نماینده مردم کرمانشاه در شورای اسلامی برای تماشای مسابقات انتخابی تیم ملی مردادماه در استان کرمانشاه دعوت کرد که با استقبال نایب رئیس مجلس مواجه شد.

نصیرزاده بعداً با تعدادی از نمایندگان محترم شورای اسلامی از جمله حجت الاسلام تقی رئیس مجمع نمایندگان تهران دیدار و با شوشتری مدیرکل ریاست مجلس نیز شرکت کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید