امروز کشوری که مهد خورش است برای آزادی می میرد


ساعت: 14:25
تاریخ انتشار: 1401/08/17
کد خبر: 1909522

امیری با بیان اینکه امروز کشوری در حال تلاش برای آزادی است که مهد خفقان جهان است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ امیرعلی حیدر امیری در گفت و گو با خبرنگار سفیرافلاک خطاب به عبدالحمید اسماعیل زهی گفت: عبدالحمید اسماعیل زهی رهبر اهل سنت محسوب می شود که اینطور نیست زیرا او ملیت ایرانی ندارد و دارای بسیاری از افراد است. فشار از بیرون برای اینکه او را سنی بدانند.اگر اینطور نیست یک مرد با نفوذ در ایران معرفی کنید چون قبل از جمهوری اسلامی ایران و اطرافیانش که او را می نویسند مشهور شده و بعد از آن خطبه های نماز جمعه و نماز منافقانه را برنامه ریزی می کند. مساجد همان مردمی هستند که مرزهای کشور ما را ناامن می کنند.

وی افزود: ما می دانیم که گروه های تروریستی که عزیزان ما را می کشند، کسانی هستند که عبدالحمید اسماعیل زهی را صدا می زنند. همان کسانی هستند که او را گرفتند و برایش غذا تهیه کردند و این مرد سخنگوی قاچاقچیان و قاچاقچیان شد.»

تحلیلگر مسائل سیاسی غرب آسیا گفت: اگر در ایران که یک کشور شیعه است مورد احترام هستید مراقب رفتار خود باشید، امروز شیعیان در عربستان، بحرین و امارات تحقیر شده اند، چه می شود در حالی که ما هرگز این کار را نکردیم و رهبری به دنبال وحدت هستند. .

امیری تصریح کرد: شما می گویید قانون اساسی را به رفراندوم می گذارید، از جایی دستور می گیرید که خودشان هنوز فرق صندوق رای و میوه را تشخیص نمی دهند، امروز مرکز بین المللی شورش 24 ساعته علیه ایران تبلیغ می کند. روزی و در عین حال فریاد آزادی که همان کشور مهد خفقان جهان است و کسی جرأت نفس کشیدن ندارد.

وی خاطرنشان کرد: توصیه امروز به عبدالحمید این است که مواظب رفتار خود باشد و در سرزمین امام زمان (عج) ناآرامی ایجاد نکند و این پیام را به همه اهل سنت می فرستیم که گمراه نشوند این کانون قیام. امروز اهل سنت و شیعه در کنار هم هستند و حول محور وحدت و تلاش برای ایجاد تمدن نوین اسلامی حرکت می کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید