نیمی از جهان مهد هنر است و همه باید برای حفظ آن تلاش کنیم/ 8 اثر به صحنه مسابقه جشنواره تئاتر اصفهان راه یافت.


ساعت: 11:39
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۲۳
کد خبر: 1917580

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: نیمی از دنیا شهر هنر است، این یک مشکل است، اما برای ماندن در شهر هنر، همت و تلاش ما برای پاسداری از این هنرها و هنرمندان نیاز است تا می توانند این هنر را به ارث ببرند و این وظیفه امروز و وظیفه ماست اینها هنرمندان و مسئولان هستند و باید به این توجه کنید

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش صاحب نیوز؛ علی تمنایی در مراسم اختتامیه سی و سومین جشنواره تئاتر استانی اصفهان که در تالار هنر اصفهان برگزار شد، با بیان اینکه اصفهان شهر هنر و تئاتر است و سابقه اصفهان در عرصه تئاتر بر هیچکس پوشیده نیست، اظهار کرد: این شهر هنر و تئاتر است. وی گفت: اصفهان 41 گروه نمایشی دارد و گروه های زیادی منتظر ثبت نام هستند که هر کدام از این گروه های نمایشی می توانند منشاء تحول باشند.

وی افزود: اصفهان در عرصه تئاتر و نمایش های کمدی و همچنین هنرهای دیگر حرف های زیادی برای گفتن دارد و همواره منشا آثاری در این زمینه بوده است. در آخرین دیدار مردم اصفهان با رهبری نیز بر این موضوع تاکید کردند.

مدیر کل فرهنگ و رهبری اسلامی استان اصفهان تصریح کرد: اینکه نیمی از دنیا شهر هنر است مشکل است اما برای ماندن در شهر هنر نیاز به همت و تلاش ما برای حفظ این هنرها و هنرمندان است. که ما می توانیم این هنر را به ارث ببریم و این وظیفه امروز ماست و این وظیفه هنرمندان و کارکنان است و باید با دقت انجام شود.

وی افزود: یکی از موضوعات هنر تئاتر ایجاد نشاط و پویایی در استان است که امیدواریم استان اصفهان در این زمینه از نمایش بهره مند شود.

تمنایی گفت: سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان اصفهان با 18 گروه متقاضی آغاز به کار کرد که از این تعداد 8 اثر به مرحله مسابقه جشنواره راه یافتند و پس از بررسی و داوری آثار برگزیده انتخاب شدند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید