امسال با اقدامات خوب دولت اسفند روزهای آرام تری را خواهیم داشت


ساعت: 09:52
تاریخ انتشار: 1400/12/17
کد خبر: 1813886

حمیدرضا ترگی گفت: سال گذشته کشور از نظر فروش نفت در وضعیت بسیار نامناسبی قرار داشت و نه تنها نمی توانستیم تا 200 هزار بشکه در روز نفت بفروشیم، بلکه در شرایطی بودیم که شرایط کشور در این زمینه بسیار سخت بود. شرایط نقطه تامین منابع ارزی.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حمیدرضا ترگی در گفت و گو با خبرنگار مرصادنیوز اظهار داشت: اسفندماه سال گذشته مردم با ولیعهدی در بحران بودند و علیرغم اینکه دولت ممنوعیت سفر را اعلام کرد، مردم توجه چندانی نکردند و این موضوع باعث بحران بیماری در کشور شد. “

وی افزود: همچنین کمبود واکسن در کشور برای ایمن سازی در برابر بیماری، شرایط بحرانی وخیم کشور و احساس ناامنی بر فضای بهداشتی کشور حاکم شد و این ناامنی با سرپیچی از نپوشیدن ماسک و بی توجهی “از نظر اجتماعی زندگی مردم را تحت تاثیر قرار داد.

ترچی افزود: اسفند سال گذشته شاهد فضای آتش زا در کشور بودیم در حالی که امسال مردم در آرامش بسیار خوبی به سر می برند و اساسا دوز اول و دوم واکسن را تزریق کرده اند و از این شرایط بحرانی خارج شده ایم.

وی بیان کرد: علاوه بر این دولت توانسته هزینه های تعطیلی مردم و در آستانه سال جدید را تامین معیشت و افزایش یارانه فقرا کند.

این کارشناس سیاسی گفت: برخلاف پارسال که مردم در آستانه عید و ماه مبارک رمضان در تامین مرغ، گوشت و کالاهای اساسی با مشکل زیادی مواجه بودند، امسال در تامین میوه بسیار مطمئن هستند. بخشی از این کار انجام شده است و تلاش دولت در این زمینه مفید و موثر است تا مردم در ایام تعطیلات عید دغدغه تامین کالاهای مورد نیاز را نداشته باشند.

وی افزود: سال گذشته کشور از نظر فروش نفت در وضعیت بسیار نامناسبی قرار داشت و نه تنها نمی‌توانستیم تا 200 هزار بشکه در روز نفت بفروشیم، بلکه در شرایطی بودیم که کشور از نظر تامین در شرایط بسیار سختی قرار داشت. ترکی گفت: امروز نمی‌توانیم پاسخگوی نیاز مشتریان نفتی باشیم و نفت به بالاترین قیمت خود در هفت، هشت سال اخیر رسیده است و این شرایط اقتصادی خوبی را برای کشور در سال آینده ایجاد می‌کند.

وی افزود: همه این عوامل باعث ایجاد آرامش و امنیت در کشور شده است و مردم می خواهند نوروز را با آرامش بگذرانند و منتظر بمانند تا مذاکرات آبرومندانه به پایان برسد و بعد از سال ها مذاکره بالاخره دولت سیزدهم را باطل کنیم. باز شدن شرایط اقتصادی، موفق باشیم، در حالی که متأسفانه سال گذشته این شرایط بر کشور حاکم نبود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید