ملی پوشان نباید در مورد مربی و سرپرست فدراسیون اظهار نظر کنند. برای تکرار، ما تصمیم قاطع تری خواهیم گرفت


ساعت: 09:23
تاریخ انتشار: 1401/05/15
کد خبر: 1888154

تحریک کنندگان ناسیونالیست نباید با احساسات مردم بازی کنند

رئیس تیم ملی فوتبال گفت: از دوستانی که بازیکنان را تحریک می کنند می خواهم با احساسات مردم بازی نکنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حمید استیلی رئیس تیم ملی فوتبال درباره ماجرای اخیر برخی از بازیکنان تیم ملی و درخواست آنها از دو نماینده مجلس مبنی بر عدم دخالت در امور فوتبال، گفت: این اختلافات، دودستگی ها و دودستگی ها خط قرمز ماست و بازیکنان باید آنها را انجام دهند. بدانند که مسئولیت آنها بسیار سنگین است و فقط آنها باید در مورد بازی خود اظهار نظر کنند. در رابطه با انتخاب مربی و سرپرست فدراسیون اظهار نظر نکنند و وارد حاشیه شوند. منافع ملی مهمتر از منافع شخصی است.

وی افزود: مردم علاقه زیادی به فوتبال دارند و این اتفاقات برای اولین بار است که بازیکنان در مورد مربی و سرپرست فدراسیون اظهار نظر می کنند. بازیکنان فقط باید وظایف خود را انجام دهند و وارد هیچ میدانی نشوند. از دوستانی که به بازیکنان زنگ زدند و آنها را تحریک کردند، لطفا دیگر با احساسات مردم بازی نکنید. اجازه دهید بازی خود را انجام دهند و اجازه ندهید وارد صندوق رای شوند.

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: همه. طبق صحبتی که داشتم، تلفن افرادی که با بازیکنان تماس گرفتند و چند کد. همه چیز مشخص خواهد شد. این اتفاقات و ادبیات داستان ها هوشمند هستند و می دانند چیست.

استیل گفت: ما باید به اصل موضوع برویم. برای همه روشن است که دیگر نباید اسم بگوییم. وقتی این اتفاق می افتد، انتخابات فدراسیون است. لطفا بازیکنان بزرگ تیم ملی به این مسائل نپردازند و فوتبال خود را بازی کنند. باید به فکر مردم باشند چون با این اتفاقات در فوتبال روح مردم آسیب می بیند.

وی گفت: با بازیکنان صحبت کردم و گفتم اگر به این بازی ها بروند شاید بعد از یکی دو بازی تصمیم قاطع تری بگیریم.

مدیر تیم ملی که در برنامه شب های فوتبال صحبت می کرد، درباره اینکه آیا منظورش تصمیم قطعی تری در مورد چیدمان بازیکنان است، توضیح داد: در این مورد اسکوچیچ باید تصمیم بگیرد، زیرا او در مورد انتخاب یا برکناری سرمربی تصمیم می گیرد. تیم.

دیدگاهتان را بنویسید