امسال در استقلال قهرمان می شویم/ مجیدی تمام تصمیمات فنی را خواهد گرفت

ساعت: 14:22
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۱۳
کد خبر: 1781595

مدیریت قوی آجورلو ثبات تیم را باز می گرداند.

مشاور ورزشی مدیرعامل استقلال گفت: فرهاد مجیدی به عنوان مربی و سرپرست تیم همه تصمیمات را خواهد گرفت و من به همراه مدیرعامل محترم تیم در صورت نیاز شرایط مربی را برآورده می کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال؛ خسرو حیدری پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره انتصاب خود به عنوان مشاور ورزشی مدیرعامل این باشگاه گفت: خدا را شکر بعد از دو سال بعد از باشگاه محبوبم توانستم به خانه برگردم و انشالله می توانم. خدمت به تیم “از دینم گرفته تا باشگاهی که نیاز به کسب اعتبار و شخصیت دارد، شما هواداران عزیز. خدا را شکر که در این مدت تیم از هر نظر شرایط مطلوبی دارد.

وی افزود: مدیریت قوی سردار آجورلو ثبات را به تیم بازگردانده و با انتخاب های هوشمندانه خود مطمئنا تیم را به جایگاه اصلی خود باز می گرداند. فرهاد یکی از سرمایه ها و شایستگی های باشگاه است، آقای مدیرعامل با هوشمندی هر سه سال با فرهاد آرامش را به تیم می آورد.

وی هنگام پذیرش سمت جدید خود گفت: تمام تلاشم را می کنم تا در پست جدیدم خدمت کنم، ما یک خانواده هستیم. بزرگ و کوچک همه از یک جنسیم و یک هدف داریم و آن عشق به استقلال است.

پیشکسوت استقلال اذعان داشت: دوره های فنی و فوتبال را گذرانده ام و انرژی و انگیزه مضاعفی برای کمک به تیم دارم. فرهاد به عنوان مربی و سرپرست تیم همه تصمیمات را خواهد گرفت و من به همراه مدیرعامل محترم تیم در صورت نیاز شرایط مربی را برآورده می کنم.

حیدری در پایان گفت: امسال سال قهرمانی است و همه با همبستگی و حمایت هواداران با توجه به خواسته و جایگاه تیم اصلی خودمان که مجموعه ای از لباس ها است قهرمان می شویم. بدون حاشیه.”

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید