امکان بارگذاری نمره جدید در سامانه ارزشیابی معلمان

امکان بارگذاری نمره جدید در سامانه ارزشیابی معلمان

وزیر موقت آموزش و پرورش درباره آخرین وضعیت ارزشیابی معلمان گفت: روند اعتراضات آغاز شده و فرصت بارگذاری نمرات جدید در سامانه داده شده است و در 10 استان در حال انجام است و از 14 اردیبهشت اطلاع رسانی می شود و اطلاع رسانی خواهد شد. سپس ارزیابان ارزیابی خواهند کرد.

رضا مراد صحرایی در حاشیه جلسه تشریح روند پرداخت مشوق های نهضت سوادآموزی گفت: مصوبه هیات وزیران در این خصوص از سال 1392 بود که باسوادان 20 درصد سرانه دریافت می کنند. سوادآموزی به عنوان مشوق این تشویق سالی یکبار داده می شود سال 94 داده شده و ادامه پیدا نکرده است. ما توانستیم در پایان سال 20 میلیارد تومان بودجه بگیریم و به این ترتیب امروز به افرادی که در سال های 1388 و 1393 باسواد شدند، مشوق پرداخت کردیم.

صحرایی با بیان اینکه این مبلغ برای سال 1398 یک میلیون و 800 هزار ریال و برای سال 1400 دو میلیون و 600 هزار ریال تعیین شد، گفت: حدود 90 هزار نفر واجد شرایط بودند و این مبلغ را دریافت کردند.

وی درباره زمان ریشه کنی بی سوادی گفت: ریشه کنی بی سوادی مطلقاً غیرممکن است اما وضعیت باسوادی در کشور خوب است. هدف ایده آل ما ریشه کن کردن کامل بی سوادی است، اما دلایل مختلفی وجود دارد و گاهی اتفاقاتی می افتد که می تواند مانع ایجاد کند، اما تلاش ما در این راستا است.

وزیر موقت آموزش و پرورش درباره آخرین وضعیت ارزشیابی معلمان نیز گفت: روند اعتراضات آغاز شده و فرصت داده شده تا نمرات جدید در سامانه بارگذاری شود و در 10 استان در حال انجام است و اطلاعات تا 14 اردیبهشت دریافت می شود. و سپس ارزیابان قدردانی خواهند کرد.

وی افزود: بازنگری در آیین نامه هایی که به معلمان وعده داده بودیم را آغاز کرده ایم و با رصد رتبه ها و مشخص شدن نتایج اعتراضات، اصلاحاتی صورت می گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید