امیرعبدالیان: ارزیابی ما از آخرین مرحله مذاکرات دوحه مثبت است. مصمم به ادامه مذاکرات هستیم/ وزیر خارجه قطر: روند مذاکرات اخیر سازنده بوده است

امیرعبدالیان: ارزیابی ما از آخرین مرحله مذاکرات دوحه مثبت است.  مصمم به ادامه مذاکرات هستیم/ وزیر خارجه قطر: روند مذاکرات اخیر سازنده بوده است

روز جدید شیخ محمد بن عبدالرحمن آل ثانی معاون نخست وزیر و وزیر امور خارجه قطر در تماس تلفنی با وزیر امور خارجه ایران درباره آخرین وضعیت آخرین مذاکرات دوحه درباره لغو تحریم ها گفتگو کرد.

وزیر امور خارجه قطر به عنوان میزبان این دور از مذاکرات غیرمستقیم سه جانبه (ایران- اتحادیه اروپا- آمریکا) روند مذاکرات را سازنده و مثبت توصیف کرد.

وی با اشاره به دیدارهای جداگانه خود با هیات های مذاکره کننده تاکید کرد: قطر با اهمیت خواندن این مرحله از مذاکرات، از هیچ تلاشی برای ادامه میزبانی مذاکرات تا حصول نتایج مطلوب جمهوری اسلامی ایران و بازگشت همه کشورها دریغ نخواهد کرد. به تعهداتشان.

امیر عبداللهیان همچنین با تشکر از میزبانی قطر از قطر گفت: ارزیابی ما از آخرین مرحله مذاکرات دوحه مثبت است.

وزیر امور خارجه ایران افزود: تاکید می کنم که برای رسیدن به یک توافق خوب، قوی و پایدار جدی هستیم و اگر آمریکا متوجه شود می توان به توافق رسید.

امیرعبدالیان در ادامه گفت: مذاکره کننده ارشد ما همیشه ابتکار عمل را به دست می گیرد و در مسیر دستیابی به توافق قابل قبولی است و مصمم هستیم که مذاکرات را تا حصول توافق مبتنی بر واقع بینی ادامه دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید