انتخاب پذیرفته شدگان کنکور سراسری از امروز آغاز می شود

انتخاب پذیرفته شدگان کنکور سراسری از امروز آغاز می شود

همزمان با انتشار دفترچه انتخاب هدفمند پذیرفته شدگان آزمون داوطلبی کارشناسی ارشد ناپیوسته ۱۴۰۲ دانشگاه و مقاطع عالی، از امروز انتخاب رشته این دسته از داوطلبان آغاز می شود.

نتایج اولیه آزمون ورودی دوره های کارشناسی ارشد ناپیوسته هزار و ۴۰۲ دانشگاه و دانشکده روز دوشنبه در سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شد.

راهنمای انتخاب رشته های این آزمون که شامل شرایط، ضوابط و ظرفیت پذیرش رشته ها می باشد نیز چهارشنبه هفته گذشته 19 خردادماه از طریق درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش در اختیار داوطلبان قرار گرفت و داوطلبان مجاز به انتخاب رشته ها از بین می باشند. امروز پنجشنبه 21 خرداد لغایت ساعت 24 شب سه شنبه 25 خرداد می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org نسبت به انتخاب رشته و مطالعه دقیق راهنما اقدام نمایند.

داوطلبانی که علاقه مند به انتخاب رشته های دانشگاهی مراکز و واحدهای دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی هستند، پس از اعلام نتیجه اولیه آزمون و دریافت کارنامه، جهت اطلاع از زمان و نحوه انتخاب رشته، از امروز 20 خردادماه به درگاه اطلاع رسانی مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی مراجعه کنید.

در سال 1402 تعداد 471 هزار و 528 نفر در آزمون کارشناسی ارشد حاضر شدند که از این تعداد 255 هزار زن و 216 هزار و 528 مرد در 6 گروه آزمایشی و 134 همکار حرفه ای به رقابت پرداختند.

دیدگاهتان را بنویسید