انتشار خبرنامه علیه علیرضا دبیر

رئیس فراکسیون فرهنگ عمومی مجلس در نامه ای خطاب به سیدحمید سجادی وزیر ورزش و جوانان خواستار احراز شرایط 7 رئیس فدراسیون (فعلا و سابق) که از اعضای هیئت علمی دانشگاه نیز هستند، شد. دانشگاه ها مورد بررسی قرار گیرد.

بر اساس رای دیوان عدالت اداری و قانون حاکمیت ملی، تصدی معلمان این دانشگاه لغو شد. همین موضوع باعث شد تا سید معتبی محفوی رئیس فراکسیون فرهنگ عمومی، عضو هیئت رئیسه و دبیر اول کمیسیون رنگی در نامه خود به وزیر ورزش اعلام کند: بر اساس مصوبه شورای عمومی اداری دادگاه جوامع اروپایی، انتصاب معلمان رسمی یا قراردادی در وزارت ورزش یا یکی از فدراسیون های ورزشی و یا حتی مأموریت کارکنان فدراسیون های ورزشی به وزارت ورزش با صدور مجوز امکان پذیر نخواهد بود. این افراد باید به مرکز فعالیت خود برگردند و فعالیت آموزشی شما را از سر بگیرند.

در ادامه این نامه آمده است: همانگونه که در تحقیقات مقدماتی مشخص شد، تصمیم فوق دادگاه شامل هفت تن از روسای فعلی فدراسیون ها شامل تیراندازی با کمان، بدنسازی، کشتی، اسکی و غیره است. ; لذا ضمن اینکه حضور فعلی روسای این فدراسیون ها غیرقانونی تلقی می شود، دستور فرمایید رأی دیوان عدالت اداری در انتخاب رئیس فدراسیون ها در سال 1402 با دقت بیشتری نسبت به گذشته مورد توجه قرار گیرد و در بررسی صلاحیت های دفتر قانون و دبیرخانه فراکسیون نیز باید در نتیجه لحاظ شود.

یک منبع آگاه در وزارت ورزش با تایید صحت این نامه و رسیدن آن به وزارت ورزش و جوانان، بر اساس این نامه، در حال حاضر غلامرضا شعبانی بهار، رئیس فدراسیون تیروکمان، عبدالمهدی نصیرزاده، سرپرست فدراسیون بدنسازی، علیرضا، دبیر فدراسیون کشتی، عباس نظریان، رئیس فدراسیون اسکی موضوع نامه فراکسیون فرهنگ ورزش مشترک است و با این حساب ادامه فعالیت آنها در راس این سه فدراسیون غیرقانونی تلقی می شود. .

این در حالی است که چندی پیش 31 تیرماه به عنوان تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون کشتی اعلام شد.

در نامه محفوظی خطاب به سجادی، هفت رئیس فدراسیون ذکر شده و نام فضللا باقرزاده، مهدی گودرزی و امیری خراسانی نیز در فهرست مذکور دیده می شود، اما این سه نفر دیگر رئیس فدراسیون های شمشیربازی، سه گانه، روستایی و عشایری نیستند.

حال باید منتظر ماند و دید وزارت ورزش و جوانان به ریاست سیدحمید سجادی وزیر ورزش در خصوص نامه دریافتی از مجلس در آستانه بازی های آسیایی و سال دریافت سهمیه المپیک چه تصمیمی خواهد گرفت. .

دیدگاهتان را بنویسید