ترس از ارسال یک خبرنامه محرمانه!

ترس از ارسال یک خبرنامه محرمانه!

«هک» مدتی است که جایگاه مهمی در فضای سیاسی ایران داشته است، اطلاعاتی که پس از هک شدن سایت برخی مراکز منتشر می شود از یک سو تحریک آمیز، جالب و از سوی دیگر نگران کننده است. سوالات مربوط به بولتن هایی که پس از هک شدن سایت خبرگزاری فارس منتشر شد، در زمان هک شدن سایت دانشگاه امام صادق(ع) هنوز پاسخی دریافت نکرده است. روابط عمومی دانشگاه امام صادق (ع) در پی هک شدن سایت این دانشگاه توسط یک گروه هکری با صدور بیانیه ای اعلام کرد: حملات سایبری مکرر در آستانه شروع ترم جدید تحصیلی علیه مجموعه ای علمی که به دنبال هک شدن هستند. تولید رشد و دستاوردهای عالی علم بشردوستانه اسلامی هدفی جز برهم زدن آرامش و امنیت روانی اساتید، دانشجویان و پژوهشگران این گروه و ایجاد اختلال در حرکت علمی کشور و بیان هراس دشمنان ندارد. حرکت رو به رشد این گروه علمی. دانشگاه امام صادق (ع) مفتخر است که در طول 41 سال فعالیت خود توانسته است با تربیت نیروهای متعهد و متخصص، ظرفیت علمی و پژوهشی فارغ التحصیلان خود را به مراکز تاثیرگذار ملی و بین المللی ارائه دهد که نمونه ای از آن است. می توان به حضور بیش از یک سوم فارغ التحصیلان این دانشگاه در جامعه مدرسین دانشگاهی دانشگاه های معتبر کشور اشاره کرد. بدیهی است که اطلاعات موجود در دانشگاه امام صادق (ع) مانند سایر مراکز تحقیقاتی در ارتباط با مسائل علمی، پرسنلی و اداری است. بنابراین، با توجه به سابقه اخیر این گروه مهاجم در تخریب تصویر مجموعه های موثر با ایجاد شایعات، اطلاعات منتشر شده توسط آن به ویژه در مناطقی غیر از مواد متعارف موجود در مراکز علمی، کج خواهد شد.

نگرانی در مورد چیست؟

تاکید دانشگاه امام صادق(ع) بر تحریف اطلاعات قابل انتشار توسط هکرها قابل توجه است زیرا هنوز اطلاعاتی منتشر نشده است که بتوان آن را تکذیب کرد، اما از سوی دیگر چه اطلاعاتی وجود دارد که امکان انتشار آن وجود دارد که نگران کننده است. چند کارمند. در دانشگاه بود؟ شاید در ساختمان سبز نزدیک پل حکومتی نیز برنامه ریزی هایی در حال انجام است که گمان می رود نگران انتشار مطالب آن در بیانیه این دانشگاه باشد. اندیشه امام صادق (ع) نه تنها در ساختمان این دانشگاه و حتی در وزارتخانه هایی که به دانش آموختگان این دانشگاه سپرده شده بود متبلور شد، چرا که دیدگاه های این دانشگاه در بخش های مختلف از جمله برنامه های رادیویی وجود داشت. او برنامه هایی چون بی وقفه، عقفریا، جهان آرا، میدون، عصر جدید را به رادیو و تلویزیون مجریان، قاریان و صاحب نظران امام صادقی چون وحید یمین پور، عبدالمالکی، لطیفی و … باز کرد. با توجه به عملکرد فارغ التحصیلان دانشگاه امام صادق (ع) اکنون گمان می رود که جلساتی بین آنها در این دانشگاه برگزار شده و تصمیماتی اتخاذ شده است که رفتار و عملکرد آنها بسیار شبیه به هم بوده که می تواند نتیجه هماهنگی باشد.. شاید سخنرانی ها و یا جلسات مهم دیگری در دانشگاه امام صادق (ع) برگزار شده است که در صورت هک شدن سایت این دانشگاه، مطالب آن به اطلاع عموم خواهد رسید. شاید مهمانان ویژه ای به این دانشگاه آمده اند و نیازی به اعلام عمومی نبوده است.

کسانی که امام صادقی بودند

8 سال قبل از انقلاب مرکز مطالعات هاروارد که یکی از معتبرترین دانشگاه های جهان است در پل مدیریت تهران تاسیس شد. با انقلاب این مرکز مصادره و به دانشگاه تبدیل شد که امروزه به دانشگاه امام صادق (ع) معروف است. بی شک دانشگاه امام صادق (ع) را نباید مشابه سایر دانشگاه های کشور دانست چرا که این دانشگاه یکی از نیروگاه های اداره کشور است. دانش آموختگان دانشگاه امام صادق (ع) در دولت خاتمی عبارت بودند از: عبدا رمضان زاده سخنگوی دولت، مصطفی کواکبیان نماینده سابق مجلس و خسرو تهرانی مشاور امنیتی خاتمی. از مدیران امام صادقی در دولت احمدی نژاد می توان به سید محمد حسینی در وزارت رهبری و سیدجلیلی اشاره کرد. در دولت روحانی حضور امام صادق(ع) به چهره های امنیتی فرهنگی مانند حسین الدین آشنا و کاظم جلالی خلاصه شد. در دولت جریان اصلی، این بار امام صادق‌ها با قدرت بیشتری آمده‌اند، مانند خجت عبدالمالکی، وزیر کار، علی باقرکانی، معاون سیاسی وزارت امور خارجه، احسان خاندوزی، وزیر اقتصاد، محمد حسینی. میثم لطیفی مجید عشقی، رئیس سازمان امور اداری و کار، رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار، وحید یامین پور، معاون وزیر ورزش و علی صالح آبادی، رئیس سابق بانک مرکزی، میثم لطیفی در امور مجلس شورای اسلامی. فریدالدین حدادال فرزند غلامعلی حدادال نیز از این دانشگاه فارغ التحصیل شده است. او عضو اتاق فکر کانال ترتا سداوسیما است. حسین کرمی (معاون سابق صدا و سیما)، جهانگیر بیابانی (رئیس سابق شبکه آموزش سیما)، علی جعفری و …. فارغ التحصیلان این دانشگاه هستند. همچنین رضا معین آبادی، سید احمد سادات، ناجی چنانی، خسرو فریادرس، حسین رضی و علی درستکار… از مدیران و مجریان سابق و فعلی شبکه العالم و شبکه های داخلی گروه امام صادقیان این سازمان هستند. .ساختن

منبع: آرمان ملی

دیدگاهتان را بنویسید