انتصاب مدیرعامل درخواست کارگران سامتکو بود/ درخواست کارگران درست بود

ساعت: 15:55
تاریخ انتشار: 1400/08/18
کد خبر: 1782997

روز گذشته جمعی از کارگران سمیتکو برای انتصاب مدیرعامل شرکت برای چند ساعت اعتراض کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از آناج; روز گذشته کارگران شرکت سامتکو تبریز با اعلام مشکلاتی در این مجتمع اعتراض کردند. انتخاب مدیرعامل شرکت و مشکلات تولید از جمله مواردی بود که این کارگران را به اعتراض برانگیخت.

یکی از کارکنان این شرکت در این خصوص گفت: مطالباتی که داشتیم درست بود و حدود دو ساعت مطالبات مدیران را مطرح کردیم و عده ای به عنوان نماینده با مدیران دیدار کردند و بقیه کارگران به سر کار بازگشتند.

یکی دیگر از کارکنان شرکت سامتکو تبریز در خصوص تقاضای کارگران گفت: تقاضای ما در راستای پیشرفت شرکت بوده است. چون افت تولید داشتیم در حالی که شرکت ما یکی از بهترین شرکت های ایران است. با توجه به تعصب این شرکت، ما نخواستیم بیشتر از این محصولات را کنار بگذاریم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا حقوق شما پرداخت نشده است، گفت: مشکلی برای حقوق نداشتیم اما مشکلات را با مدیران شرکت مطرح و حل کردیم.

علیزاده مدیرعامل شرکت سامتکو نیز در گفت و گو با صداو سیما گفت: موضوعی که در رسانه های معاند تحت عنوان اعتصاب کارگران این شرکت مطرح شد، خبری بود و کارگران به دلیل اینکه تحت نظارت حکومت می کردند خواهان انتخاب مدیرعامل جدید بودند. “

وی ادامه داد: درخواست انتصاب مدیرعامل باید مطالبات کارگران را مطرح و پیگیری می کرد که البته حکم انتصاب بنده قبلا صادر شده بود و امروز ابلاغ و ارائه شد.

مدیرعامل سامتکو تبریز تاکید کرد: تمامی فعالیت های شرکت به صورت عادی انجام می شود و از آنجایی که نیروی کار را سرمایه کار می دانم، امیدوارم بتوانم با رعایت الزامات کارگران، مشکلات کارگران را حل کرده و تولید را افزایش دهم.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به تمرکز مقام معظم رهبری بر تولید و رفع موانع، برای افزایش تولید تلاش خواهیم کرد و خوشبختانه روند تولید در این شرکت ادامه دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید