انتصاب مدیرکل جدید کانون پرورش فکری نوجوانان خوزستان

با حکم مدیر عامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور، مدیرکل جدید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان منصوب شد.



حامد شمکتی، مدیرعامل مرکز پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشوری با صدور حکمی داریوش آقاسی را به سمت مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان منصوب کرد.

در این احکام، رسالت اصلی و محوری این مدیران تلاش در جهت رشد ایمان و رشد فکری کودکان و نوجوانان است و از آنان خواسته شده است که امکانات فراوان این استان ها را مد نظر قرار داده و با پیگیری زمینه های لازم برای تقویت و تقویت ارتباط و همکاری نزدیک با مدارس حصول اطمینان از نهادها و تشکل های فعال در حوزه کودک و نوجوان با تلاش مضاعف و شبانه روزی.

برنامه ریزی ابتکاری و جذاب و رصد مستمر وضعیت کودکان و نوجوانان این استان و تشخیص مستمر نیازهای روز و شناخت دقیق کاستی های این حوزه از دیگر نکاتی است که در این تصمیم مورد تاکید قرار گرفته است.

مدیر عامل مرکز همچنین از این مدیران جدید خواست تا از تجربیات نیروهای توانمند و مجرب و مربیان علاقمند و نیروهای جوان، انقلابی، مومن، مستعد، علاقه مند و دوست داشتنی برای همکاری با نوجوانان و کودکان استفاده کنند.

در ادامه خاطرنشان می کند که مراقبت از فضای فرهنگی کانون و پرهیز از ورود به باندها، جناح بندی ها و جناح بندی های سیاسی همواره مورد توجه مدیران و در عین حال تلاش برای استفاده حداکثری از تبلیغات و ظرفیت رسانه ها برای ارائه است. در تمام ولسوالی ها و ارائه خدمات به نوجوانان و کودکان از سراسر ولایت.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد: مدیران کل منصوب شده با رهنمودهای رهبری مدظله العالی، اصول «عدالت محوری»، «انقلابی»، «مردم داری»، «طهارت و فساد ستیزی» را رعایت کنند. -علی» به ویژه بیانیه گام دوم انقلاب و سیاست های رئیس جمهور. و «حکومت قانون» مردمی و مجاهدت و همراهی ستادی و همکاران استانی و هماهنگی با فرمانداران و سایر مسئولین نهادهای ذیربط برای برداشتن گام های موثر در جهت تحقق اهداف انقلاب اسلامی.

به گزارش خبرگزاری موج، داریوش آغاسی که دانشجوی دکتری فلسفه تعلیم و تربیت اسلامی است، جایگزین حبیب الکرد به عنوان سرپرست اداره کل مرکز استان خوزستان شد.



آیا این خبر مفید بود؟