برنامه های دهه فجر کانون پرورش فکری در 30 مرکز ثابت و سیار استان زنجان برگزار می شود.


ساعت: 12:45
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۱۱
کد خبر: 1804423

رئیس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان زنجان:

رئیس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان زنجان گفت: برنامه های کانون در ایام دهه فجر با مشارکت دستگاه های مختلف در 17 کانون فرهنگی هنری و 13 کتابخانه سیار و پستی در استان اجرا می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ شیرین دارایی در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; وی با اشاره به برنامه های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: برنامه های این کانون با فرهنگی، هنری، ادبی، ورزشی برگزار می شود. رویکردهای علمی پژوهشی در دهه فجر در استان.

وی خاطرنشان کرد: اجرای برنامه های مردمی از جمله فضاسازی، ارائه شخصیت ها، رویدادها، سرزمین و کتاب، روزنامه نگاری، قصه گویی، سرود، شعرخوانی، شعار نویسی، زیارت مجازی جماران و حرم بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی. ایران، قرار دادن فیلم و نمایش در مراکز این برنامه هاست.

وی تصریح کرد: برنامه های کانون در دهه فجر با مشارکت دستگاه های مختلف در 17 مرکز فرهنگی هنری و 13 کتابخانه سیار و پستی کانون در استان برگزار می شود.

دارایی، ویژه برنامه روز فناوری فضایی در مرکز علوم و نجوم و افتتاح انجمن نجوم را از دیگر برنامه ها عنوان کرد و افزود:

رئیس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان زنجان گفت: شرکت پرشور و گسترده در راهپیمایی و شرکت در غرفه های مسیر راهپیمایی 22 بهمن در صورت برگزاری حضوری راهپیمایی از دیگر برنامه های راهپیمایی است. برنامه های این مرکز».

وی با بیان اینکه مخاطب برنامه های کانون با برنامه ها متفاوت است و برخی برای کودکان و نوجوانان، برخی برای اعضای کانون و کارکنان و برخی دیگر مشترک است، گفت: مدارس، مراقبت های اجتماعی، لوله کشی، استان ها، آموزش و پرورش. و مهد کودک آزادی نیز یکی از تشکل های شرکت کننده در برنامه های دهه فجر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان زنجان است.

رئیس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان زنجان با اشاره به سرفصل های دفتر خاطرات دهه فجر گفت: 12 بهمن سالروز بازگشت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی را انقلاب اسلامی نامیده اند.

وی با بیان اینکه 13 بهمن به نام انقلاب اسلامی، خودباوری، جوانان ایرانی است، گفت: عنوان 14 بهمن، انقلاب اسلامی، جهاد و مقاومت، ایثار و شهادت و 15 بهمن انقلاب اسلامی، معنویت و بصیرت، عادلانه است. سرویس ..

دری شانزدهم بخمن را انقلاب اسلامی، قرآن، عترت، حسادت دینی و هفدهمین بخمن را انقلاب اسلامی، عدالت محوری و مبارزه با فساد معرفی می کند، انقلاب اسلامی را ثبات، امنیت و نظامی نیز می نامند. قدرت.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی، اقتصاد مقاومتی، تولید ملی، کارآفرینی عنوان بیست و یکمین بهمن به عنوان انقلاب اسلامی، جهش علمی، نخبه گرایی، تمدن اسلامی و بیست و دومین بهمن به عنوان انقلاب اسلامی، عزت است. ، عقلانیت ، تجلی او به نام وحدت ملی است.

دارایی گفت: شعار محوری دهه فجر انقلاب اسلامی «عید ملی 1400» است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید