اجرای “با کاروان نور” در فضای باز در مرکز تئاتر کانون پرورش فکری

به نقل از سرویس روابط عمومی و روابط بین الملل مرکز ، نمایش عزاداری “با کاروان نور” همزمان با 10 شب اربعین حسینی مقابل مرکز تولید تئاتر برای عاشقان کودک و نوجوان بود.

در این ویژه برنامه ، جمعی از هنرمندان نمایشنامه های مذهبی و فرهنگیان مرکز ، موضوعات حادثه کربلا و قیام امام حسین (ع) را بیان می کنند.

نمایش عزاداری “با کاروان نور” از 5 تا 15 اکتبر 1400 برگزار می شود و هنرمندان از طریق قصه گویی ، صفحه خوانی ، چشم خوانی و قصه گویی داستان های عشق ، ارادت و محبت به اباعبدالحسین (ع) را روایت می کنند. برای کودکان و نوجوانان و سایر افراد علاقه مند. آنها میپوشند.

این برنامه با حضور هنرمندان محمدرضا مجونی ، امیرحسین انصافی ، محمدرضا آزادفر ، صادق کیانی ، محدّم ، فاطمه روحی رحیم ، کیمیا یعقوبی و الهه تاجیک به مدت 10 شب از ساعت 5 بعد از ظهر در قسمت بیرونی تئاتر عروسکی و نمایش عروسکی لاله پارک. میزبان علاقه مندان است.

بر این اساس ، محمدرضا مجونی داستان کودکانی تشنه حرم ، اسیران مظلوم کربلا در آتش و داستان یک چادر کوچک را روایت می کند.

امیرحسین انصافی همچنین داستان آهویی را روایت می کند که در حسین ، حمال تبریزی و روز سوم در داستان خود عزاداری می کند.

محمدرضا آزادفر در داستان خود داستان حر ، داستان علی اکبر (ع) ، داستان رفتن علی اکبر (ع) به میدان و داستان چادرهای سوخته را روایت می کند. همچنین صادق کیانی داستان رقیه (س) ، داستان مشک ، رزم علی اکبر (ع) ، داستان هشتم ، داستان مهربانی و داستان کریم را به سبک آواز ارائه می دهد.

در قسمت دیگر برنامه ، الهه تاجیک داستان گوشواره ، روز دهم و داستان شهر فراموشی را بیان می کند و فاطمه روحی رحیم داستان صفر و کیمیا یاقوبی داستان روگی و ضامن گوزن.

نمایش عزاداری “با کاروان نور” از 5 تا 15 اکتبر 1400 در حیاط بیرونی مرکز تولید تئاتر عروسکی مرکز پرورش فکری کودکان و نوجوانان و سایر علاقه مندان اجرا می شود.

دیدگاهتان را بنویسید