جهت گیری قرآنی تمامی فعالیت ها در کانون پرورش فکری کودکان یک اولویت مهم است.


ساعت: 14:05
تاریخ انتشار: 1401/01/18
کد خبر: 1820249

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کرمانشاه:

مهناز فتاحی با تاکید بر اجرای قرآنی همه فعالیت ها در سال جدید، گفت: بر این اساس در همه عرصه های فرهنگی، علمی، هنری و هر حوزه دیگری که کودکان می توانند از طریق آن با مفاهیم قرآنی آشنا شوند از برنامه ها استفاده کرده و بر اساس قرآن اجرا می کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مهناز فتاحی در گفت و گو با خبرنگار مرصادنیوز ضمن تشریح ویژه برنامه های ماه مبارک رمضان گفت: ترویج فرهنگ و معارف قرآنی در ذهن و زندگی کودکان و نوجوانان و آشنایی آنان با آموزه های دینی از جمله هدف از اجرای برنامه های مذهبی در کانون های جوانان استان کرمانشاه.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کرمانشاه افزود: ماه رمضان فرصت مناسبی برای آموزش تربیت دینی به کودکان و نوجوانان است و باید از آن نهایت استفاده را ببریم.

وی خاطرنشان کرد: یکی از مهم ترین برنامه های ما در ماه مبارک رمضان برنامه هایی با محوریت قرآن است.

فتح قرآن را کتاب حکمت پر از داستان های شیرین معرفی کرد و گفت: قرآن می تواند چراغ راه همه کودکان و نوجوانان باشد.

وی با تاکید بر اجرای قرآنی همه فعالیت ها در سال جدید، گفت: به ترتیب در همه عرصه های فرهنگی، علمی، هنری و در هر حوزه ای که کودکان بتوانند از طریق آن با مفاهیم قرآن آشنا شوند و از برنامه ها استفاده کنند. . .

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کرمانشاه گفت: نامه ای برای این منظور تنظیم می شود که دعوت نامه آن متعاقبا اعلام می شود.

وی افزود: برنامه های دیگری از جمله سرود، شعر، قصه، نمایش و … داریم که به ترتیب اعلام اعلام می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید