اکران 75 فیلم در کانون های پرورش فکری/تئاترهای سیار به کرمانشاه سفر می کند.


ساعت: 13:23
تاریخ انتشار: 1401/04/18
کد خبر: 1881941

رئیس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه خبر داد؛

محمد خیاط زنجانی از برگزاری کاروان همگانی سیار کانون به استان کرمانشاه خبر داد و گفت: این برنامه از عید سعید قربان تا عید غدیر خم از 4 تا 28 تیرماه برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمد حیات زنجانی در گفتگو با خبرنگار مرصاد نیوز گفت: همزمان با فصل تابستان و غنی سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان، 75 فیلم کودک و نوجوان را در کانون های پرورش فکری استان کرمانشاه اکران کردیم.

رئیس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه افزود: این فیلم ها از اول تیرماه 1401 آغاز شده و تا 31 شهریور ماه در سایت cinema.kpf.ir اکران می شود و علاقه مندان می توانند به این سایت مراجعه کنند. و با عضویت می توانید از فیلم های تولید شده در مرکز به صورت رایگان بهره مند شوید.

وی خاطرنشان کرد: فیلم های به نمایش گذاشته شده حدود 75 فیلم پویا از تولیدات کانون پرورش فکری شامل ماهوری، پرنده مادر، ریشه در آسمان و باغ هزاردخترون است.

خیاط زنجانی گفت: این فیلم ها مجموعه آثاری است که کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بیش از 32 سال از فعالیت خود تولید کرده است.

به گفته وی، این فیلم ها به صورت رایگان اکران می شوند و هر فیلم به مدت 2 روز در سامانه است.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود از تور کاروان سیار مخاطبان کانون خبر داد و گفت: از عید قربان تا عید غدیر خم این برنامه از 4 تا 28 تیرماه برگزار می شود. و پارک شرق و همچنین در شهر سرپل ذهاب، اسلام آباد غرب و صحنه، در روزها و مکان های تعیین شده که متعاقباً اعلام می شود، این برنامه اجرا می شود.

دیدگاهتان را بنویسید