پیش بینی مشارکت 15000 کودک و نوجوان در کارگاه های تابستانی کانون پرورش فکری خراسان جنوبی


ساعت: 15:11
تاریخ انتشار: 1301/03/17
کد خبر: 1844223

این را مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی اعلام کرد؛

حمیدی گفت: امسال با گذشت دو سال از اپیدمی تاج، پیش بینی می شود حداقل بیش از 15 هزار کودک و نوجوان در برنامه ها و سمینارهای تابستانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی شرکت کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش خاورستان، طاهره حمیدی امروز در دیدار پرسنل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار داشت: در این راستا به دلیل عدم موفقیت در این زمینه، به دلیل عدم موفقیت در این زمینه، باید به این موضوع توجه کنیم.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی از اجرای بیش از 230 برنامه در مراکز کانون خبر داد و افزود: آشنایی با شخصیت امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س)، شعرخوانی سمینارهای رضوی، خاطرات رضوی، عبادت مجازی، اعزام پیک مرکز به روستاها و حاشیه شهرها، ارائه شخصیت امام راحل و رهبر انقلاب، بازخوانی وصیت نامه سیاسی الهی امام خمینی (ره) و برگزاری جلسات تخصصی درباره زندگی امام راحل از جمله این برنامه هاست.

وی خاطرنشان کرد: پس از گذشت دو سال از اپیدمی تاج که برنامه های کانون پرورش فکری به صورت مجازی انجام شد، امسال با حجم زیادی از گزارش ها مبنی بر آمادگی علاقه مندان و کودکان و نوجوانان برای بازدید از کارگاه های تابستانی مواجه هستیم. پیش بینی می شود امسال حداقل بیش از 15000 کودک و نوجوان از کارگاه های تابستانی کانون استفاده کنند.

حمیدی با تاکید بر اینکه برنامه های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برای حساس ترین و تاثیرگذارترین اقشار جامعه است، ادامه داد: فعالیت هایی را اجرا کنید.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی با بیان اینکه در فعالیت های کانون بحث ایمان و توکل به خدا استف گفت: تبیین بیانیه گام دوم انقلاب و جهاد نیز در ما وجود دارد. برنامه ها و کودکان و نوجوانان ما پایدار هستند و آماده خدمت به انقلاب و اسلام هستند و استقبال بسیار خوب از سرود فرمانده در مراکز کانون موید آن است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید