اکران رایگان 50 فیلم، تئاتر کانون پرورش فکری به مدت 50 روز

ساعت: 14:38
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۱۹
کد خبر: 1799195

به مناسبت پنجاهمین سالگرد تاسیس مرکز تولید تئاتر عروسکی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، 50 فیلم نمایشی به صورت رایگان اکران می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به مناسبت پنجاهمین سالگرد تاسیس کانون تولیدات عروسکی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، 50 فیلم نمایشی در مدت 50 روز به صورت رایگان اکران می شود. این فیلم ها و تئاترها از تاریخ 19 دی ماه تا 13 اسفند ماه در سایت کانون به نشانی cinema.kpf.ir در دسترس کودکان، نوجوانان و سایر علاقه مندان است.

در اولین هفته از برنامه های پنجاهمین سالگرد تاسیس مرکز تولید تئاتر عروسکی در کانون پرورش فکری مخاطبان 6 فیلم تئاتر به صورت رایگان ارائه می شود.

فیلم های تئاتری «مهمان ناخوانده»، «کلوچه دارچینی»، «هدیه اسرارآمیز»، «حکمت صورتی یا مدادی که فقط تمرین می نویسد»، «تاکی در شهر خیال» و «راز گنج» اکران می شود. . به ترتیب از 19 تا 24 ژانویه 1400.

میهمان ناخوانده به نویسندگی و کارگردانی مرحوم نصرت الله کریمی درباره روباهی است که روزی به مهمانان ناخوانده خانه مادربزرگش اضافه می شود و علیرغم قولش خروسی را می دزدد و …

«کوکی دارچینی» نوشته دیوید وود با ترجمه سیدحسین فدایی حسین و کارگردانی مریم کاظمی درباره کیک دارچینی تازه پخته شده در آشپزخانه است که در طی ماجراهای هیجان انگیز فراوان و … ساکنان آشپزخانه را معرفی می کند.

هدیه اسرارآمیز به نویسندگی آکا شاملو و کارگردانی میثم یوسفی درباره شاهزاده ای است که در شب تولدش در شهر شعار می دهد.

«عقل صورتی یا یک مداد فقط ورزش» به نویسندگی و کارگردانی مهدی فرشیدی سپر درباره رضا پسری است که با دنیای درون خود و دیگران غریبه است. او فقط به دنبال سرگرمی و لذت است. تا اینکه روزی چشمانش برای دیدن حقیقت زندگی مردم باز می شود. اما این چه فایده ای دارد؟

«حملات در شهر خیال» نوشته سیامک صفری و کارگردانی حمید توانا درباره پسری به نام اتکی است که تحت تأثیر «شیتونک» مردم شهر را آزار می دهد و همه را ناراحت می کند. در دنیای فانتزی خود، شیطان، پادشاه شهر خیالی او را نشان می دهد. به ….

«راز گنج» به طراحی ثمین زاهدانی و کارگردانی هانی حسینی و مرضیه نادری درباره بشقاب شیطان شیطان است که همیشه راز خوشبختی را می دزدد و این بار شادی را کم کم مردم را فراموش می کند. در نهایت گنجور، پسری که با سیمور بزرگ شده است، تصمیم می گیرد شادی خود را بازیابد که او را در این مبارزه در برابر چالش هایی قرار می دهد.

19 آذرماه مصادف با پنجاهمین سالگرد افتتاح تنها مرکز تخصصی تئاتر به نام «مرکز تولید تئاتر عروسکی» کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است، کانونی که بسیاری از هنرمندان تئاتر کودک و نوجوان اولین قدم های خود را در این عرصه از آن برداشتند. تئاتر کودک و نوجوان آن را گرفتند و امروزه هر کدام در این رشته نام و سبکی دارند و شاگردان زیادی در این رشته تربیت کرده اند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید