اکران رایگان «هفته یک فیلم تئاتر» یلدا در شب


ساعت: 12:09
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۲۷
کد خبر: 1918619

مرکز تولیدات عروسکی و تئاتر کانون در پایان هر هفته با طرح «هفته یک فیلم تئاتر» یک فیلم تئاتر رایگان از مجموعه نمایش های خود را به مخاطبان کودک و نوجوان ارائه می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل کانون، پروژه نمایشی ارتباط مجازی بین کودکان و نوجوانان با تئاتر است که با شروع اپیدمی کرونا در سال 1398 به همت مرکز تولیدات کانون آغاز به کار کرد. تئاتر و تئاتر عروسکی و بیش از 60 فیلم نمایشی در اینترنت این مرکز برای کودکان، نوجوانان و دیگران قابل دسترسی بود. این مجموعه تخصصی قصد دارد در پایان هر هفته یک فیلم تئاتر در اختیار مخاطبان قرار دهد تا کودکان و نوجوانان سراسر کشور و فارسی زبانان سراسر جهان در کنار خانواده از تماشای آنلاین تئاتر لذت ببرند.

بر این اساس مرکز تولید تئاتر کانون فیلم های تئاتری را در قالب بسته فرهنگی رایگان با عنوان «فیلم نمایشی هر هفته» از ساعت 9 صبح هر هفته پنجشنبه تا ساعت 12 جمعه در سایت خود به نمایش می گذارد. .

این طرح همزمان با شب باستانی شب یلدا آغاز و تا پایان اسفند ادامه خواهد داشت و در 2 روز پایانی هفته، پنجشنبه و جمعه هر هفته، کودکان و نوجوانان می توانند به همراه خانواده به تماشای یک فیلم تئاتر بنشینند. برای مشاهده به سایت مرکز به آدرس cinema.kpf.ir/film مراجعه کنید

این اقدام به منظور برقراری عدالت فرهنگی، حفظ زنجیره ارتباط بین مخاطب و این هنر سازنده، پرکردن اوقات فراغت با سرگرمی های مفید و نشاط آور و ورود تئاتر به خانه های کودکان به عنوان فعالیتی با کارکرد آموزشی برگزار می شود.

تولیدات “رویاهای یک موش کور”، “آب و دیگران”، “افسانه های جدید”، “داستان مرد کوهستانی”، “خرس آرکانزاس”، “دختر کدو تنبل”، “پیرمرد و ببر”، ” زشت و زیبا، «راز گنجور»، «افسانه مردوش»، «گنجشکک اشی مشی»، «یک روز و دو فصل» از جمله این نمایش‌ها هستند.

سینماهای کانون در رده های سنی کودک و نوجوان در قالب طرح پروجکشن از طریق سایت cinema.kpf.ir/film به نمایش در می آید.

دیدگاهتان را بنویسید