انتظار داریم دولت زودتر قوانین رتبه بندی معلمان را تصویب کند

انتظار داریم دولت زودتر قوانین رتبه بندی معلمان را تصویب کند

حمیدرضا حاجی بابایی رئیس فراکسیون فرهنگیان مجلس شورای اسلامی در پیامی روز معلم را به تمامی فرهنگیان کشور تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

“به نام خدا

خدای متعال را شاکریم که بار دیگر صدای شادی و نشاط کودکان و نوجوانان ایران زمین در خوابگاه پیچیده و گرمای زندگی در رگ های میهن عزیزمان جاری است، هر صبح و عصر صدای خنده دانش آموزان راه به سوی مدرسه، امید رسیدن به چشم انداز تعالی و این امر پیشرفت کشور را بیش از پیش در دلها زنده می کند، دو سال بحران تاج و تخت نشان داد که عطر زندگی و نشاط و توسعه جمهوری اسلامی ایران در گرو رایحه عطر است. روح مقدس معلمان

اما معلمان عزیز در بدترین شرایط اپیدمی بیماری عروق کرونر قلب با تلاشی بی بدیل بدون آموزش و یا داشتن ابزار آموزشی لازم. آموزش و پرورش را متوقف نکردند، اما در این راه جمعی از معلمان به خیل شهدای وزارت پیوستند، سرزمینی است و ما با افتخار و با اقتدار مدعی هستیم که معلم مهمترین رکن آموزش و دانش، بصیرت، مهارت است. دانش و بصیرت معلم مؤثرترین نیرو برای رشد جامعه است.

به مناسبت گرامیداشت هفته معلم و تقارن زیبای آن با عید سعید فطر، عید سعید غدیر خم و عبادات، استاد شهید مرتضی مطهری را به معلمان، پیشکسوتان و تمامی دست اندرکاران امر تربیت فرزندان کشور تبریک و تهنیت عرض نموده و در قانون بودجه 1401 یکی از اولویت های اصلی افزایش سهم بودجه آموزش و پرورش از کل بودجه دولت است. لذا اعتبار لازم برای اجرای طرح رتبه بندی معلمان تامین و تصویب شده است. گام های پایدار برای ارتقای کیفیت نظام آموزشی بردارید.

اعتبار طرح رتبه بندی معلمان پیش بینی و تصویب شده است

تاکید می کنیم گفتمان سازی برای اولویت بندی آموزش و پرورش به عنوان یکی از ارکان اصلی پیشرفت کشور در دستور کار مجلس قرار دارد. و از رهنمودهای مقام معظم رهبری (حفظه الله) برای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران استفاده می کنیم.

حمیدرضا حاجی بابایی

رئیس فراکسیون فرهنگیان مجلس شورای اسلامی »

دیدگاهتان را بنویسید