انتقاد اولیه سرمربی استقلال از علی حطر

شرایط استقلال جواد نکونام را زودتر از حد انتظار نسبت به اتفاقاتی که در این باشگاه رخ داد واکنش نشان داد. وضعیت نابسامان تیم و عدم جذب نیرو باعث شد سرمربی آبی پوشان در پایان بازی دوستانه تیمش مقابل پیکان لب به انتقاد بگشاید و حرف هایی بزند که تا مدت ها می تواند جنجالی باشد.

نکونام با اشاره به نگرانی هواداران در مورد بازیکنان مورد نظر خود و عدم جذب آنها، از نحوه مذاکره مدیران باشگاه با بازیکنان انتقاد کرد، از اینکه گفته شد استقلال پنجم می شود ابراز ناراحتی کرد و البته می گوید که او هیچ بازیکنی ندارد. قرارداد با باشگاه اتفاق عجیبی که مشخص نیست چگونه اتفاق افتاده و قطعا نیاز به پیگیری جدی دارد.

البته نکونام با اشاره به باز شدن مردی به باشگاه که او را «بچه» خطاب کرد و گفت که خودش حد و مرزها را تعیین می کند، خط و نشان کشید. نکونام برای دادن کد بیشتر به سال قهرمانی استقلال با فرهاد مجیدی اشاره کرد و دلیل موفقیتش را دوری این افراد از باشگاه عنوان کرد.

اگرچه نکونام در صحبت های خود گفت که حثیر چهار پنج روز است در استقلال است اما مصاحبه تند او نشانه بزرگی برای سرمربی استقلال بود. استقلال اکنون به مرحله جدیدی رسیده است. جایی که نکونام از حضور برخی افراد در باشگاه ابراز ناراحتی کرد و باید دید واکنش علی هاتیر به صحبت های نکونام چه خواهد بود و آیا مسائل حل می شود یا اتفاقات دیگری را شاهد خواهیم بود.

دیدگاهتان را بنویسید