انتقاد تند روزنامه ایشالت از ادعای عجیب یکی از اعضای جبهه پایدار در مورد طالبان

همزمان با تشدید انتقادات دولت سیزدهم از «امارت اسلامی افغانستان» در هفته‌های اخیر و در پی شهادت دو مرزبان ایرانی در درگیری با طالبان، یکی از اعضای جبهه پایداری در بیانیه‌ای عجیب گفت: جنگ ایران و طالبان یک امر خانوادگی است و نباید جدی گرفته شود.
روزنامه آرمان امروز در پاسخ به اسماعیل کوثری یکی از اعضای جبهه پایدار که درگیری های مرزی ایران و طالبان را یک اختلاف خانوادگی توصیف کرده و خطاب به وی گفته است که نه ایرانی ها بلکه تنوری ها هستند که با طالبان در ارتباط هستند.

همزمان با تشدید انتقادات دولت سیزدهم از «امارت اسلامی افغانستان» در هفته‌های اخیر و در پی شهادت دو مرزبان ایرانی در درگیری با طالبان، یکی از اعضای جبهه پایداری در بیانیه‌ای عجیب گفت: جنگ ایران و طالبان یک امر خانوادگی است و نباید جدی گرفته شود. این سوال پیش می آید که چه شباهت ژنتیکی بین ایران و حکومت کنونی افغانستان وجود دارد؟ در این مورد باید به شباهت تندروهای صحنه سیاسی ایران و طالبان اشاره کرد. البته می‌توان گفت که ممکن است شباهت‌هایی بین نیروهای تندرو ایرانی و طالبان پیدا کنیم، اما ارتباط ایرانی‌ها با طالبان به هیچ جوّی نمی‌خورد.

دیدگاهتان را بنویسید