انتقاد دانشجویان دانشگاه آزاد واحد زاهدان از نحوه برگزاری آزمون/آموزش مجازی؛ امتحان حضوری!

ساعت: 11:38
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۱
کد خبر: 1799648

برگزاری آزمون های دانشگاهی زیر چتر Omicron;

برگزاری آزمون حضوری در دانشگاه ها نیز با افزایش Omicron انتقاد دانشجویان پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان را در پی داشته است.

با گذشت نزدیک به دو سال از شیوع ویروس کرونا و تعطیلی کلاس‌ها و تداوم آموزش مجازی، اما این روزها خبر برگزاری امتحانات حضوری جای نگرانی و انتقاد دانشجویان را برانگیخته است. بخشی از زاهدان می شود.

طی تماس های زیادی که بسیاری از دانشجویان این دانشگاه با اتاق خبر ما داشتند، با بیان اینکه برای حفظ سلامت و جلوگیری از انتقال بیماری عروق کرونر نیازی به انجام غیر حضوری معاینات حضوری نیست، گفتند: پروتکل های بهداشتی وجود دارد. برای جلوگیری از کووید 19 و گونه های جهش یافته آن، مانند Emicron، که ترس آن را از امتحانات دانشگاه دوچندان کرده است.

به خطر انداختن سلامت دانش آموزان با انجام معاینات حضوری

به گفته دانشجویان دانشکده پزشکی این واحد، در صورتی که علیرغم پرداخت شهریه های هنگفت به دلیل رعایت پروتکل های بهداشتی و پیشگیری از انتقال ویروس کرونا، کلاس ها به صورت نیمه وقت و مجازی، اما امتحانات، به صورت حضوری برگزار می شود. باید نگه داشته شود به معنای شکستن آب در هاون است.

به گفته دانشجویان دانشکده پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان، در این شرایط کرونری، بر خلاف پروتکل های بهداشتی، معاینات حضوری انجام و دانشجویان مجبور به حضور در دانشگاه ها و خوابگاه ها شدند که این خود نشانه مهمی از بی توجهی است. زندگی دانش آموزان؛ زیرا شرایط محیطی دانشگاه ها و خوابگاه ها اجازه رعایت پروتکل ها را نمی دهد.

426a3662 1eb6 4399 8d43 2a9d6cf17554 خبر خاکستری

آنها با اشاره به وضعیت اتاق معاینه که به خودی خود عاملی برای انتقال بیماری است، ادامه دادند: با شرکت در امتحانات، حتی اگر دانش آموزان هر دو بار واکسینه شوند، باز هم می توانند ناقل و سرایت بیماری باشند. دیگران. .” و خانواده ها باید موظف به بازگشت به خانه باشند که در این صورت می خواهیم از تصمیم گیری برای امتحان جلوگیری کنیم و جان دانش آموزان را به خطر بیندازیم.

معاینات MN و دانشجویان پزشکی 1400 ورودی مجازی بقیه حضوری

در همین راستا خبرنگار ما انتقادات دانشجویان از نحوه برگزاری امتحانات را حضوری در حضور سلطانعلی میر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی سیستان و بلوچستان مطرح کرد و گفت: تعداد دانشجویان این واحد 32 هزار نفر بوده است. که 31300 مورد در وزارت علوم و سایر رشته های پزشکی تحصیل می کنند.

وی تصریح کرد: نحوه برگزاری آزمون تمامی حوزه های وزارت علوم مجازی است.

به گفته این مقام مسئول، 1400 دانشجوی ورودی پزشکی نیز باید به صورت مجازی و مابقی نیز طبق اعلام سازمان به صورت حضوری در این آزمون شرکت کنند.

جای نگرانی نیست

وی با اشاره به محدود بودن تعداد دانشجویان پزشکی ادامه داد: از مجموع دانشجویان حدود 600 نفر در رشته های پزشکی (بالینی، پزشکی، بیمارستانی، پرستاری) تحصیل می کنند و باید به صورت حضوری در این آزمون شرکت کنند.

میر گفت: بر اساس دستورالعمل بهداشتی شرایط مناسبی برای حضور دانشجویان در دانشگاه و خوابگاه فراهم شده و جای نگرانی وجود ندارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید