کلاس های دانشگاه شریف به صورت حضوری/ برای رفع نیازهای دانشجویان می باشد


ساعت: 13:10
تاریخ ارسال: 08/04/1401
کد خبر: 1906122

وزیر علوم درباره نحوه برگزاری کلاس ها در دانشگاه گفت: کلاس ها به جز در موارد خاص که شرایط خاصی در خوابگاه وجود دارد، وجود دارد و در غیر این صورت کلاس مجازی نیست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمدعلی زلفی گل وزیر علوم در حاشیه جلسه امروز هیات دولت در جمع خبرنگاران درباره وضعیت اخیر دانشگاه ها در کشور گفت: طبیعی است که شور و نشاط دانشجویان در صحنه سیاسی، فرهنگی و اجتماعی ظاهر شود. خوشبختانه همکاران و اساتید دانشگاهی ما مسیر تحصیلی خود را طی می کنند، باید مطالبات دانشجویان شنیده شود و ما وظیفه داریم به آنها پاسخ دهیم و تا جایی که بتوانیم شرایط را فراهم کنیم تا جامعه دانشگاهی موثرتر از گذشته در پیشرفت علم و فناوری .

وی درباره نحوه برگزاری کلاس ها در دانشگاه خاطرنشان کرد: کلاس ها به جز در موارد خاص که شرایط خاصی در خوابگاه وجود دارد، حضور دارند و در غیر این صورت کلاس های مجازی نیستند.

زلفی گل درباره کلاس های دانشگاه شریف نیز گفت: کلاس های دانشگاه شریف به صورت حضوری است اما برای ورودی های جدید به دلیل امکانات و شرایط خاص تا کنون مجازی بوده و شورای دانشگاه شریف و هیئت رئیسه در این خصوص تصمیم گیری خواهند کرد. نوع این کلاس ها در آینده

دیدگاهتان را بنویسید