انتقال 7 میلیون تن کالا از ناوگان باری به استان کرمانشاه


ساعت: 13:59
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۱/۱۰
کد خبر: 1921301

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه بیان کرد؛

فریبرز کرمی گفت: از ابتدای امسال تاکنون شش میلیون و 847 هزار تن کالا از استان کرمانشاه به اقصی نقاط کشور جابجا شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ فریبرز کرمی در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی مرصاد گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون شش میلیون و 847 هزار تن کالا از استان کرمانشاه به اقصی نقاط کشور جابجا شده است. و حمل و نقل جاده ای استان بود.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون 446 هزار و 627 بارنامه در استان کرمانشاه صادر شده است، افزود: بیشترین حمل و نقل کالا در بین شهرستان های استان کرمانشاه با تناژ چهار میلیون و 398 هزار تن مربوط به شهرستان کرمانشاه است.

کرمی سیمان، کلینکر، نفت کوره، پلی اتیلن، چغندرقند، سنگ معدن، گازوئیل، خاک معدنی و آرد را از جمله 10 کالای اصلی استان کرمانشاه اعلام کرد که توسط ناوگان باری استان کرمانشاه بارگیری و جابجا شدند.

وی بیان کرد: به منظور برخورد قاطع و سریع با تخلفات حمل و نقل به ویژه تخلفات مربوط به تضییع حقوق رانندگان، کمیته ویژه ای زیر نظر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه تشکیل شده تا با تخلفاتی از جمله برخورد شود. اخذ پورسانت اضافی از راننده باید با بی مسئولیتی شرکت در خصوص پرداخت کامل و به موقع حق الزحمه راننده و سوء استفاده از کارت هوشمند راننده و … مقابله کند.

کرمی خاطرنشان کرد: برای پیگیری و برخورد با هرگونه تخلف در حوزه حمل و نقل جاده ای، مردم می توانند با سامانه تلفنی 141 مرکز مدیریت راه ها برای برخورد با متخلفان در کمیسیون های رسیدگی به تخلفات عمومی تماس بگیرند. اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه باید مطابق مقررات و قوانین رفتار شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید