اندیشکده بسیج راه حل مشکلات/ ارتقای کیفیت محصولات ایرانی راه ورود به بازارهای جهانی


ساعت: 15:17
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۰
کد خبر: 1889228

حمیدرضا الا بدشتی با بیان اینکه اتاق فکر بسیج حلال مشکلات است، اظهار داشت: برای ارتقای کیفیت محصولات ایرانی برای رقابت در بازارهای جهانی جدیت داریم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از عصرهامون ، به مناسبت هفته حمایت از صنایع کوچک، ظهر امروز رئیس سازمان بسیج کارگری و کارخانجات کشور، جانشین فرمانده سپاه سلمان، رئیس بسیج کارخانجات سپاه سلمان و مدیران ادارات صمت، نواحی صنعتی، تامین اجتماعی و کار و رفاه از تعدادی از واحدهای تولیدی و کارخانه های سیستان و بلوچستان بازدید کردند و از نزدیک با کارکنان و حوزه فعالیت هر یک آشنا شدند. واحد.

حمیدرضا الا بدشتی رئیس سازمان بسیج کارگری و کارخانجات کشور در بازدید از واحدهای تولیدی شهرک صنعتی زاهدان اظهار داشت: این مجموعه بسیج بر اساس فرامین رهبر معظم انقلاب تشکیل شده است. در استراتژی سال که تحت عنوان تولید دانش بنیان و ایجاد اشتغال نامگذاری شده است. برای کمک به تولید و رفع موانع تولید در استان های کشور برنامه ریزی کرد.

وی افزود: در زمان بازدید اکثر واحدها فعال بودند و مشکلی در تولید نداشتند اما برخی واحدها در زمینه بازاریابی و فروش، سرمایه در گردش و تامین اجتماعی مشکل داشتند. در سطح استان قابل حل است، مطرح و حل شده است، برخی مسائل مربوط به مسائل کشوری است که در پیگیری آن قول همکاری داده ایم.

به گفته این مسئول؛ با این اقدام قصد داریم به تولیدکنندگانی که در سنگر اقتصاد کار می کنند کمک کنیم زیرا مجاهد در راه خدا هستند و از طرفی امیدی است برای کارگرانی که در هوای گرم این کشور زحمت کشیده اند. استان چرخ تولید را با کیفیت مناسب بچرخاند.


5e2fbdbf 3536 40c1 94a8 e5169c28b576 خبر خاکستری

وی با بیان اینکه با کمک شورای اتاق فکر بسیج مشکلات حل می شود، ابراز امیدواری کرد با همدلی و همکاری دستگاه های مختلف شاهد رشد و پیشرفت روزافزون کشور باشیم.

بادشتی تصریح کرد: تمام تلاش سازمان بسیج کارگری و کارخانجات حمایت از تولید فعلی و کمک به افزایش تولید است، کالاهای ایرانی که از بهترین کیفیت برخوردار باشند می توانند با کالاهای خارجی رقابت کنند.

وی تاکید کرد: با کمک دستگاه های پشتیبانی توانمند و با روحیه بسیج و جهادی، مدیران این چرخه می توانند هدفمندتر به کار خود ادامه دهند.

مسئول سازمان بسیج کارخانه و کارگری کشور گفت: لیست کارخانه هایی که به دلیل بدهی و مشکلات سرمایه در گردش دچار مشکل هستند در اختیار بسیج کارگری قرار گرفته است، واحدها را با همکاری متولیان و هر چه که داشته باشیم ارزیابی خواهیم کرد. می تواند به سرعت وارد چرخه تولید شود. تلاش ما بر این است که سوالات و مشکلات را به صورت موردی حل کنیم و از ظرفیت موجود برای حل آنها استفاده کنیم.

هدف اقتصاد دانش بنیان کاهش هزینه های تولید و افزایش بهره وری است

وی در بخشی دیگر از سخنان خود ادامه داد: هدف اقتصاد دانش بنیان کاهش هزینه های تولید و افزایش بهره وری است و در این زمینه به دنبال ارتقای کیفیت محصولات ایرانی برای رقابت در بازارهای جهانی هستیم.


0bedd465 1580 4381 b0e3 07b809a21dd4 خبر خاکستری

به گفته این مسئول؛ ما به دنبال کمک به کارفرمایان و حمایت از کارگران برای ارتقای تولید و اقتصاد پایدار هستیم.

بدشتی افزود: یکی از موضوعات مهم کشور بحث بیکاری و ایجاد اشتغال است. ما باید تمام تلاش خود را در این زمینه انجام دهیم تا بتوانیم به همه اهداف خود برای تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی دست پیدا کنیم.»

در حاشیه این بازدید غلامرضا ملایی مسئول بسیج سازندگی ارتش سلمان گفت: در قرارگاه اقتصاد مقاومتی برخی از موارد کارگروه تخصصی برای جلوگیری از مشکلات و رفع موانع تولید در حال پیگیری است. که کارخانجات و واحدهای تعطیل شده را برای بازگشت به چرخه فعالیت تسهیل می کند.

وی افزود: در این زمینه از توان اقشار بسیج برای رفع مشکلات جامعه کارگری استفاده می شود.

ورود به بسیج کارگری برای حل مشکلات کارخانه و مطالبات کارگران

محمد قرزایی مدیرعامل سازمان بسیج کار و کارخانه استان نیز اظهار داشت: بسیج کارگری به عنوان محور ارتباط و تعامل بین کارگر و کارفرما ایفای نقش می کند.


d603efe9 73c7 4a3f acde 085fe92b903b خبر خاکستری

وی افزود: قشر زحمتکش همواره در دفاع از انقلاب اسلامی پیشگام بوده و همواره در عرصه ای که کشور به آن نیاز دارد فعال بوده است.

به گفته این مسئول، ماموریت اصلی بسیج کارگری و کارخانه ها و پیگیری و رفع مشکلات قشر کارگری است و بسیج کارگری باید به عنوان محور ارتباطی قشر کارگر و کارفرما ایفای نقش کند و تصمیمات اجرایی را ارائه کند. مقامات


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید