گفتمان سازی و برنامه ریزی در خصوص مسائل استان یزد توسط اندیشکده های بسیج در حال پیگیری است


ساعت: 13:49
تاریخ انتشار: 14/07/1400
کد خبر: 1811362

سردار پورشمسی فرمانده سپاه الغدیر استان یزد نگاه بسیج را حل مشکلات استان دانست و گفت: برای رسیدن به این مهم بحث گفت و گو، مسائل، تصمیم گیری ها و عملیاتی است که اتاق های فکر در حال اجرا هستند. تحت آزار و اذیت

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار رضا پورشمسی فرمانده سپاه الغدیر استان یزد در حاشیه اجلاس مجمع نمایندگان بسیج استان یزد در دانشگاه یزد با بیان اینکه طرح امام خمینی (ره) برای انقلاب اسلامی طرحی مبتنی بر دین و ولایت بود، گفت: با همه مدل های دنیا فرق داره

وی بیان کرد: روش امام خمینی(ره) الگوی منحصر به فردی است که بسیج نیز از آن پیروی می کند و آنچه امروز در بسیج اتفاق افتاد کاربرد نظری ندارد و همه چیز بر اساس طرح امام از انقلاب است.

پورشمسی با بیان اینکه مأموریت ورودی استانی برای بسیج طراحی شده است، گفت: 11 گروه در قالب اتاق فکر در منطقه با استفاده از ظرفیت های موجود اعم از ظرفیت علمی و تجربی وارد کار شده اند. آنها گفتمان خواهند ساخت، مشکلات را برنامه ریزی می کنند، راه حل ها و عملیات حل مسئله را ارائه می دهند.

پورشمسی گفت: اتاق فکر بسیج تلفیقی از اندیشمندان علمی، دانشگاهی و اجرایی است. این کافی است.

وی ادامه داد: این هیئت ها در مرحله دوم راهکارها و راهکارهایی را برای رفع مشکل ارائه می کنند که در اختیار مدیران قرار می گیرد تا در برنامه ریزی های خود به این موضوعات رسیدگی کنند.

پورشمسی با بیان اینکه امروزه بسیاری از کشورهای جهان میلیاردها دلار صرف پروژه های علمی می کنند، افزود: اما بسیج این زمینه را برای مدیران فراهم می کند.

وی با اشاره به اینکه نیاز به تدوین قوانینی در مرحله اجرا وجود دارد، تصریح کرد: برای این منظور موضوعاتی در دبیرخانه مدرس که با حضور نمایندگان مجلس برگزار می شود، بررسی می شود.

فرمانده سپاه الغدیر ادامه داد: در بحث گفتمان سازی از ظرفیت بسیجیان برای بسیج اقشار مختلف استفاده می شود و این گفتمان سازی می تواند بخشی از مشکلات را حل کند چرا که همه مسائل در میدان عمل و عملیات حل نمی شود. وارد گفتگو، اطلاع رسانی و توضیحات شده و امیدواریم با این اقدام بخشی از مشکلات حل شود.

پورشمسی تاکید کرد: مردم این ظرفیت را دارند و تنها باید حلقه میانی تشکیل شود تا در زمینه گفت وگو، طراحی و اجرا گام های موثری برداشته شود و بسیج این مسئولیت را بر عهده گرفته است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید