حادثه تروریستی شیراز توسط اندیشکده های آمریکایی و اسرائیلی طراحی شده بود


ساعت: 11:34
تاریخ انتشار: 08/06/1401
کد خبر: 1906492

مولوی مجید جلیلی گفت: دشمنان و بازیگران داخلی غرب در خون مردم بیگناه شریک هستند چرا که زمینه را برای عده ای در خارج فراهم کرده اند تا به خود اجازه دهند مردم بی گناه را در داخل بکشند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مولوی مجید جلیله امام جماعت اهل سنت شهرستان رودبار جنوب ضمن تسلیت حادثه تروریستی حرم شاهچراغ (ع) شیراز در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار را آرمان گفت: ابتدا برای مجروحان این حادثه آرزوی مسئلت داریم. شفای این حادثه تلخ است، یقیناً او عقل و وجدان ندارد، بیداری از این گونه اعمال و کشتار مردم بیگناه اعم از زن، مرد و کودک چشم پوشی نمی کند که در نماز و در مکان مذهبی نیز کاری بسیار ناپسند، زشت و غیرانسانی است.

وی این اقدام را بسیار شنیع، رذیله و غیرقابل قبول عنوان کرد و افزود: هیچ جامعه ای نمی تواند چنین مشکلاتی را تحمل کند و بپذیرد که فردی وارد فضای دینی شود و مردم، کودکان، زنان و سالمندان را بکشد و مطالبه کند. اهداف شوم

امام جماعت اهل سنت شهرک رودبار جنوب گفت: این اقدام شرعاً حرام و مذموم است و شورشیان بدانند که از این راه به جایی نمی رسند.

وی افزود: دشمنان داخلی و بازیگران غرب شریک خون مردم بیگناه هستند زیرا زمینه را برای عده ای در خارج فراهم کرده اند که به خود اجازه دهند مردم بیگناه را در داخل بکشند.

مولوی جلیلی تصریح کرد: حجاب یک حکم شرعی است و حیا زن مسلمان در گرو حجاب است و مهسا امینی بهانه، رمز و طعمه دشمنان اسلام بود.

وی تصریح کرد: در کشورهای غربی و اروپایی حجاب اجباری است، بنابراین با حجاب و قانون آزادی مشکلی نداشتند، به دنبال حجاب زنان و کشتن زنان و کودکان بیگناه هستند، اگر کسی آزادی را در برابر قرآن می‌خواهد. انسان باید در ایمان خود شک کند.

امام جماعت اهل سنت شهرستان رودبار جنوب افزود: جوانان امروز ما گرفتار تفکرات غربی شده اند و باید جوانان را با سیره اهل بیت علیهم السلام آشنا کنیم.

وی خاطرنشان کرد: اگر جوانان ما می دانستند هیچ تروریستی به خود اجازه نمی داد در داخل کشور عملیات تروریستی انجام دهد.

مولوی جلیلی گفت: بیدار بودن و مقابله با منافقانی که به دنبال برهم زدن امنیت کشور هستند وظیفه همه مسلمانان است.

مولوی مجید جلیلی تاکید کرد: در این اقدام تروریستی آمریکا و غده سرطانی اسرائیل که دشمن شماره یک اسلام هستند و داعش که کار آنهاست دست دارند.

وی خاطرنشان کرد: شهادت زنان، مردان و کودکان بی دفاع آخرین پرده دشمنان نظام و انقلاب بود و این جنایت نشان داد که آنها به هیچ اصول انسانی و اخلاقی پایبند نیستند.

امام جماعت اهل سنت رودبارجنوب گفت: در این حادثه دروغ مدعیان دروغین حقوق بشر برملا شد.

وی با بیان اینکه شیعه و سنی باید متحد باشند، تصریح کرد: برای دشمن کشتن هزاران نفر در ایران با کشتن یک نفر تفاوتی ندارد و برادران اهل سنت و شیعه باید بیدار و هوشیار باشند و یکپارچه در برابر توطئه های دشمن بایستند. از خداوند متعال مسئلت داریم که عاملان این جنایت در دنیا و آخرت به سزای اعمال خود برسند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید