اندیشکده های نظامی نمی خواهند ملت شاد و موفق باشد


ساعت: 15:26
تاریخ انتشار: 1301/08/22
کد خبر: 1910663

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: اتاق فکرهای نظامی نمی خواهند این ملت شاد و سربلند باشد، می خواهند آن را در غم، شکست، ناامیدی، نارضایتی و خود تاسفی نگه دارند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی ارتش، امیر سرلشکر امیر عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در مراسم تجلیل از شرکت کنندگان و نخبگان ارتقاء سامانه برد بلند 373، ضمن تسلیت به مناسبت شهادت هموطنانش در حوادث اخیر گفت: شهادت جمعی از هموطنان عزیزمان در حادثه تروریستی را به حرم حضرت احمد بن موسی (ع) و اغتشاشات اخیر تسلیت می گویم. کسانی که با اشغال و تضعیف توان دفاعی، امنیتی و اطلاعاتی باعث این وضعیت شدند باید پاسخ دهند. البته حساب ما از شیطان بزرگ جداست، ما معتقدیم که طراح هر دو یکی است. هم برنامه ریزی و اجرای شورش ها و هم برنامه ریزی و اجرای ترور و کشتار و ناامنی. هر دو دستورالعمل آمریکا رژیم صهیونیستی و تفکر مطرود عربستان سعودی است.



وی افزود: پیامد اجتناب ناپذیر انقلاب اسلامی سقوط نظام سلطه به رهبری آمریکاست که قطعاً اتفاق خواهد افتاد و وقتی بت بزرگ سقوط کرد، بت های کوچکتر نیز خودشان سقوط خواهند کرد.



فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به رونمایی از سامانه ارتقا یافته و با عمر طولانی باور 373، گفت: این دستاورد بزرگ این امکان را فراهم می کند (هدف پهپادها در فاصله 304 کیلومتری از سامانه باور 373) که همه شما و همه آن ها من در ایجاد آن نقش داشته و به صنایع دفاعی، نیروهای پدافند هوایی، شرکت های دانش بنیان مرتبط و دانشگاه های پشتیبان آنها درود می فرستم.



وی درباره این دستاورد افزود: عظمت این کار بزرگ یکی از دلایلی است که مجموعه ای از دانش و فناوری های مختلف، به روز و پیچیده است که یکی دو کشور به آن دست نیافته اند و دیگری که این اتفاق فرخنده در تحریم ها و محدودیت کامل تنها با فکر و دانش و به دست جوانان این مرز و بوم محقق شده است در حالی که کشورهای دیگر تحریم و محدودیتی ندارند هنوز به آن دست نیافته اند.



موسوی تاکید کرد: متأسفانه امپراتوری رسانه ای نظام اجازه نمی دهد این تحولات و ده ها موفقیت مانند آنچه در سایه نظام جمهوری اسلامی رخ داد، شیرینی خود را به رخ ملت و جهانیان ببرد.



وی افزود: امپراتوری رسانه ای بارها بر تلخی ها افزوده و آن را در دروغ می آفریند و با ترفندهای شیطانی و جنگ شناختی بر ادراک عمومی تأثیر منفی می گذارد تا مردم شیرینی، موفقیت ها و امیدها را نبینند و نشنوند. و با کاشت بذر یأس و ناامیدی.» تلخی ها و مشکلات همیشه مردم را تلخ می کند.



فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران به تشریح اقدامات دشمن پرداخت و تصریح کرد: اتاق فکرهای نظامی نمی خواهند این ملت شاد و سربلند باشد، می خواهند آن را در غم، شکست، ناامیدی نگه دارند. ، نارضایتی و ترحم به خود. این روش شیطان است و غم و اندوه و یأس قدم های شیطان است و بر همگان است که در جهاد تبیین، جوانان و آحاد این کشور را از غم و کینه و غم و اندوه و تاریکی رهایی بخشند. اتحاد و همبستگی و احیای برادری همه.



موسوی در پایان گفت: کسانی که واقعاً و با جان و دل به دنبال کشف حقیقت هستند، یک هفته، فقط یک هفته، چشم و گوش شیرین خود را به روی صدا و تصویر شیطان ببندند و در فضای واقعی به اطراف بنگرند. اگر به برادران و خواهران هموطن خود و فضای مترقی این کشور نگاه کنند، می فهمند که چرا ملتی با عشق به نظام و انقلاب خود می ایستد و حاضر است جان خود را فدای ارزش ها، آرمان ها و رهبر خود کند.

دیدگاهتان را بنویسید