انصراف 250 فروشنده مصالح ساختمانی در کرمانشاه


ساعت: 12:45
تاریخ ارسال: 1301/10/12
کد خبر: 1921547

فتاح رسولی فعالیت این صنف را ارتباط مستقیم با صنعت ساختمان و بازار مسکن عنوان کرد و گفت: تاکنون 250 فروشنده مصالح ساختمانی پروانه کسب خود را تمدید نکرده اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ فتح رسولی در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی مرصاد گفت: در ماه های اخیر قیمت مصالح ساختمانی به طور کلی روند رو به رشدی داشته است و این امر منجر به عدم تمدید پروانه کسب و انصراف 250 فروشنده مصالح ساختمانی شده است. امسال که نمی توانند هزینه های مربوط به اتحادیه را بپردازند.

رئیس اتحادیه فروشندگان مصالح ساختمانی استان کرمانشاه و اتحادیه های صنفی مرتبط در خصوص رکود و کناره گیری برخی از مشاغل مرتبط از این فعالیت افزود: این حرفه و فعالان آن ارتباط مستقیمی با صنعت ساختمان دارند. متأسفانه این صنعت مدتی است که راکد بوده و صنایع دستی طبیعتاً مرتبط نیز رونق چندانی ندارد.

وی گرانی مصالح ساختمانی را بخشی از دلایل رکود بازار مسکن عنوان کرد و گفت: نه تنها گرانی آهن بلکه سایر مصالح از جمله گچ، آجر، سیمان، کاشی، سرامیک، شیرآلات، ایزوبام و غیره با گرانی مواجه شده است. افزایش دادن.

رسولی با بیان اینکه در حال حاضر 550 فروشنده مصالح ساختمانی دارای مجوز هستند، گفت: بیش از 100 نفر بدون مجوز مشغول به کار هستند که برای پلمب تعدادی از آنها در وزارت اماکن تشکیل شده است.

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، تا زمانی که قیمت دلار ادامه داشته باشد، شاهد روند صعودی مصالح ساختمانی و در نتیجه رکود بازار مسکن خواهیم بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید