توزیع مصالح ساختمانی برای بازسازی مناطق آسیب دیده از زلزله هوی آن آغاز شد


ساعت: 10:01
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۲۵
کد خبر: 1903814

مدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان غربی با اشاره به تسریع در عملیات آواربرداری در مناطق زلزله زده خوی، گفت: توزیع مصالح ساختمانی از جمله سیمان برای بازسازی واحدهای مسکونی نیز آغاز شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ جعفر برزگر در گفت و گو با خبرنگار آروم نیوز گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی با بسیج اکیپ ها و با استفاده از ظرفیت خدمات رسان و ساخت و ساز در روستاهای خنجرخان، مرتضی کالیکندی، عملیات آواربرداری را در چهار روستا به پایان رساند. اسماعیل کندی.و بایرام کندی شروع کرد.

وی بیان کرد: تاکنون 356 واحد زلزله زده در روستاهای مختلف این شهرستان از زیر آوار خارج شده و این روند بدون وقفه ادامه دارد.

برزگر ادامه داد: با توجه به اینکه در شهرستان دیزج دیز و روستای سید تاج الدین بیشترین واحدهای عمرانی را داریم، عملیات آواربرداری با حضور تیم ماشین آلات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در این 2 منطقه به سرعت در حال انجام است.

وی با بیان اینکه در شهرک دیزج دیز عملیات آواربرداری 67 واحد مسکونی به پایان رسیده است، تصریح کرد: در تلاش هستیم تا در اسرع وقت عملیات آواربرداری در مناطق زلزله زده خوی به پایان برسد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید