انقلاب اسلامی اساس حکومت جهانی حضرت مهدی (عج) است/ نورافشانی 50 نقطه از شهر کرمان در شب نیمه شعبان


ساعت: 13:51
تاریخ انتشار: 1400/12/24
کد خبر: 1815704

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان:

حسین انجم شعاع گفت: مراسم متبرک شدن شب نیمه شعبان در 50 نقطه شهر کرمان همراه با قرائت دعای سلامتی امام زمان (عج) اجرا می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از آرماند; حسین انجم شعاع صبح امروز در نشست خبری با اعلام برنامه های ستاد شعبانیه استان کرمان ضمن گرامیداشت اعیاد شعبانیه گفت: همه ادیان به منجی اعتقاد دارند و اکثر ادیان معتقدند روزی منجی خواهد آمد؛ اما شیعیان عقاید روشنی دارند که در هیچ یک از مذاهب دیگر وجود ندارد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان با تاکید بر اینکه منجی که ولی عصر (عج) است، وقتی ظهور کند، دنیا پر از عدل و داد می شود، گفت: امام مهدی (عج) ) در نیمه شعبان 255 در سامره پدری به نام امام حسن عسکری علیه السلام و مادری به نام نردجس به دنیا آمد.

وی بیان می کند: امام زمان (عج) پس از تولد در غیبت اندکی بود و از طریق نمایندگان خود با مردم در ارتباط بود و از آن زمان در غیبت عظیمی به سر می برد که با ظهور خود جامعه را پر کرده است. عدالت

این مسئول با بیان اینکه برای ظهور امام زمان(عج) باید زمینه ظهور را فراهم کنیم و کسانی که آماده هستند مدت ها قبل از آن امتحان خود را پس داده اند، گفت: این امر باعث شده است که امام زمان (عج) نیز زمینه ظهور را فراهم کنیم.

انجم شعاع تاکید کرد: انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی پایه های حکومت جهانی حضرت مهدی (عج) است و برای اثبات اراده ما، جامعه و مردم باید مهدی باشند تا زمینه ظهور آن فراهم شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان با تاکید بر اینکه باید برای ترویج فرهنگ مهدوی و انتظار تلاش کرد، گفت: در این زمینه رسانه ها می توانند کمک کنند و البته محتوایی که تولید می کنند باید موثق و علمی باشد. محتوا

وی ادامه داد: برای داشتن جامعه، خانواده و افراد مهدوی می توان به دعای امام زمان(عج) در این زمینه توجه کرد.

این مسئول تصریح کرد: باید فرهنگ انتظار را تبیین و اشاعه دهیم چرا که این فرهنگ جامعه و افراد جامعه را امیدوار می کند.

انجم شعاع با اشاره به اینکه دو برنامه میدانی و محتوایی را برای میزبانی جشن نیمه شعبان در نظر گرفته ایم، گفت: در حوزه برنامه های میدانی; در همه مساجد، هیئت ها، محلات جشن های متعددی خواهیم داشت، دو شب در مهدیه صاحب الزمان(عج) برنامه ویژه خواهد بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان ادامه داد: احیای شب نیمه شعبان، اجتماع مردمی در گلزار شهدا، تجمع مهدویون ساعت 15 روز پنجشنبه در گلزار شهدا، راه اندازی کاروان های شادی آفرین در سطح شهرستان برای سه روز در سه روز برنامه های میدانی اجرا می شود.

وی با بیان اینکه نورافشانی در شب نیمه شعبان در 50 نقطه شهر کرمان همراه با قرائت دعای سلامتی امام زمان (عج) انجام می شود، افزود: جمعه 27 اسفندماه.

این مسئول در پایان با اشاره به اینکه مسابقه اقامه نماز عهد در چندین سازمان و سازمان برگزار می شود، خاطرنشان کرد: برخی از مساجد و تکایا در پارک مادر جنب مزار شهید گمنام برگزار می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید