160 هکتار پارکینگ در شهر کوم برای نیمه شعبان آماده است / اتوبوس های شهری کوم در روزهای پنجشنبه و جمعه رایگان شد.


ساعت: 20:10
تاریخ انتشار: 14/12/1400
کد خبر: 1815471

معاون حمل و نقل شهرداری کوم با اشاره به اینکه اتوبوس های شهری کوم در روزهای پنج شنبه و جمعه هم برای مردم و هم برای زائران رایگان است تا برای راحتی بیشتر از آنها استفاده کنند، گفت: 160 هکتار پارکینگ در اطراف مسجد مقدس جمکران آماده شده است. برای نیمه شعبان

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از فردا پدرخوانده، مسعود طبیبی ظهر امروز در مراسم ستاد تسهیلات زیارتی و خدمات سیاحتی شهرداری کوم با اشاره به اینکه از سه ماه گذشته در تدارک و برنامه ریزی برای مراسم های ایام پایانی سال بوده ایم، اظهار داشت: انتظار جدیدی نداشته باشید. مشکلات و رفع آنها
وی ادامه داد: یکی از موضوعات مهم ما بحث پیاده روی زائران است که یکی از محورهای اصلی ما برای ایمن سازی مسیر زائران بود.
معاون حمل و نقل شهرداری کوم با اشاره به مصادف شدن نیمه شعبان، عبادت اهل قبور و آغاز سال نو گفت:
وی افزود: ایمنی ترافیک به ویژه ایمنی عابران پیاده بسیار مهم است که در این راستا برنامه ریزی شده است.
طبیبی با استناد به نرم افزار نشان گفت: با هماهنگی های انجام شده با نرم افزار نشان، مقرر شد زائران در بهترین مسیر به سمت پارکینگ و سایر موارد راهنمایی شوند.
وی افزود: برای اولین بار در نیمه شعبان مشاور سفر در نظر گرفته ایم تا بتوانیم برنامه خوبی را تدوین و برنامه ریزی و اجرا کنیم.
معاون حمل و نقل شهرداری کوم با اشاره به اینکه پارکینگ ها تا لبه پر می شود تا بتوانیم از ظرفیت آنها استفاده کنیم، گفت: 160 هکتار پارکینگ برای این ایام توسط هشت تیم 500 نفره آماده شده است.
وی تاکید کرد: 45 هزار پارکینگ مسافری و 4 هزار پارکینگ اتوبوس و 1500 تاکسی و 200 اتوبوس تک اتوبوس برای پوشش زائران آماده شده است.
طیبی گفت: 200 اتوبوس فعال در حمل و نقل عمومی شهر تحت نظارت بهداشت استان ضدعفونی شده و برای استفاده نمازگزاران آماده است.
وی گفت: اتوبوس های شهری قم در روزهای پنجشنبه و جمعه رایگان شد تا مردم در پنجشنبه آخر سال و عید سعید فطر به جای استفاده از خودروی شخصی از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند.

انتهای پیام/ ۱۶۰

دیدگاهتان را بنویسید