انیمیشن خانه در فینال جشنواره بین المللی فیلم قهرمانان ایتالیا


ساعت: 16:22
تاریخ انتشار: 25.08.1401
کد خبر: 1911503

انیمیشن «خانا» به تهیه کنندگی و کارگردانی حامد عزیزی نامزد دریافت جایزه جشنواره بین المللی فیلم قهرمانان ایتالیا شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ انیمیشن خانه به فیلمنامه حامد عزیزی در ژانر درام و علمی تخیلی ساخته شده است که به موضوع حفاظت از محیط زیست می پردازد و مدت زمان آن یک دقیقه است.

این خانه با نگاهی آینده نگر و هشداری به مردم تولید شده است و در خلاصه داستان آن آمده است: «خیلی دور، خیلی نزدیک، همه به دنبال بازگشت به اصالت خود هستند و دلشان در خانه آرام می گیرد، بیایید از خانه خود محافظت کنیم.»

این انیمیشن محصول سینمای مستقل و تجربی است و تنها نماینده ایران در این جشنواره است. پخش بین المللی این انیمیشن خانگی بر عهده استودیو چهار و هرنان اورتیز است.

انیمیشن هاوس پیش از این نامزد دریافت جایزه بهترین انیمیشن کوتاه از جشنواره فیلم مک‌مینویل آمریکا شده است و همچنین برنده جایزه بهترین جلوه‌های بصری آینده‌نگر از جشنواره Puerto Cesareo و بهترین انیمیشن با نگاهی خلاقانه به معماری شهری آینده از جشنواره فیلم امارات شده است. عجمان

این جشنواره در سه بخش فیلم و سریال بین‌المللی، پخش تلویزیونی و آنلاین (با محوریت علمی تخیلی، فانتزی، ترسناک، هیجان‌انگیز، اکشن ماجراجویی، سینمای کمیک) و فیلم‌ها و سریال‌های کوتاه با محوریت ژانرهای واقعی و فانتزی برگزار می‌شود.

سومین دوره جشنواره بین المللی فیلم قهرمانان ایتالیا 24 تا 26 نوامبر در رم برگزار می شود. آثار راه یافته به این جشنواره در رشته های انیمیشن، فیلم کوتاه، آکادمی، مستند و موزیک ویدیو با هم رقابت می کنند و به برندگان هر رشته جوایزی اهدا می شود.

عوامل دخیل در ساخت این کارتون بدون دیالوگ عبارتند از:



نویسنده، کارگردان و تهیه کننده حمید عزیزی، جلوه های ویژه و انیمیشن و تدوین: حمید عزیزی، صدا و موسیقی: ایوان (تخلف)، مدیر پروژه: استودیو چهار، روابط عمومی: فاطمه آذری.

دیدگاهتان را بنویسید