اهالی محله یاهرم نگران نباشند/ حکم حتی در صورت تایید اجرا نمی شود

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; حجت الاسلام سید عبدالمهدی موسوی رئیس کل دادگستری استان مرکزی صبح امروز شنبه 29 آبان ماه با حضور در بخشداری جهرم اراک به پیگیری آخرین مشکلات اهالی این منطقه پرداخت. وی گفت: ملک آباد و مرزیجران و در اولین جلسه استاندار از اهالی خیابان یهرم نیز نام برده شد..

این مقام ارشد قضایی استان افزود: مردم نگران گذشته هستند. قضایی بود و دادگاه تجدیدنظر رسیدگی مجدد به این حکم را پذیرفت و وارد جلسه رسیدگی ماهوی شد.

موسوی ادامه داد: دستور توقف اجرای حکم بلافاصله صادر شد و حکم حتی در صورت تایید در خیابان یهرم اجرا نمی شود.

رئیس قاضی استان مرکزی گفت: اقدام بعدی که امروز دغدغه مردم نیز بود، پلمب واحد مسکونی بود. بیایید به توافق برسیم و تا مدتی بتوانیم خانه ها را باز کنیم و کسانی که تا به حال بیرون رانده شده اند شناسایی شوند.

موسوی ادامه داد: ما به مردم اطمینان می دهیم هرچند نمی توانیم بگوییم هیچکس شکایتی نکرده است، اما اگر از خانه های خیابان یهرم شکایت شود پایانی ندارد و راهکارهایی وجود دارد که می تواند به مردم کمک کند.

وی گفت: نکته مهمی که انجام شده این است که بررسی پرونده ثبتی و حقوقی این پلاک به یکی از معاونت های قوه قضائیه واگذار شده و در حال بررسی است و می خواهیم ببینیم که آیا ملک موجود است یا خیر. 23 هکتار یا 16000 متر بسیار متفاوت است.

رئیس قاضی استان مرکزی گفت: مردم نگران نباشند و در خانه های خود ساکت بنشینند. مقامات ارشد اجرایی و قضایی استان در حال تلاش برای رفع مشکلات هستند و طی یک ماه و نیم گذشته تماس های مکرری با وزیر دادگستری و مقامات ارشد قضایی در این مورد داشته ایم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید