اهالی گتاب آب آشامیدنی سالم ندارند


ساعت: 11:22
تاریخ ارسال: 05/10/1401
کد خبر: 1887011

مهدی خانلری کمبود آب آشامیدنی سالم را یکی از مشکلات شهرستان گتاب عنوان کرد و گفت: با توجه به اقدامات انجام شده برای تامین آب شرب سالم، همچنان بسیاری از ساکنان این شهرستان آب آشامیدنی ناسالم دارند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بلاغ ، حجت الاسلام مهدی خانلری صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان بابل ضمن قدردانی از زحمات اصحاب رسانه اظهار داشت: نقد اشکالی ندارد اما نقد باید منصفانه باشد و نباید. با تخریب هدف انجام شود، اما باید برای حل مشکل انجام شود و روند رفع و گره گشایی باید انجام شود.

وی تصریح کرد: معضل نقد در فضای سیاسی و رسانه ای کشور نیازمند بازتعریف و شفاف سازی چارچوب های دقیق از طرق مختلف است تا در وهله اول هیچ کارمندی را از آن مستثنی دانست. ثانیاً نظرات منتقدان و صاحب نظران باید به نحو شایسته ای منتقل شود و ثالثاً از این طریق نظم امور حاصل شده و وضعیت کلی و جزئی کشور بهبود می یابد.

امام جمعه گتاب گفت: نقد منصفانه و رعایت عدالت یکی از لازمه های ایجاد وحدت در جامعه اسلامی است و خبرنگاران باید در این راستا گام بردارند.

وی افزود: رسانه ها و اصحاب رسانه می توانند علاوه بر تامین منافع ملی به رشد و ارتقای قدرت اجرایی کشور کمک کنند.

هانلری در بخشی دیگر از سخنان خود به نبود پایگاه فرهنگی مستقل در شهر گتاب اشاره کرد و اظهار داشت: شهر گتاب نیازمند یک پایگاه فرهنگی مستقل است و ستاد نماز جمعه می تواند مکان و پایگاهی برای آن باشد.

این مسئول افزود: این پایگاه می تواند در ایجاد آرامش و امید بیشتر و آگاهی مردم و همچنین ایجاد وحدت در بین مردم نقش آفرین و موثر باشد اما در حال حاضر یکی از دغدغه های مردم در این شهرستان عدم تکمیل است. مسجد این شهر اگرچه این پروژه در سال 1393 آغاز شد اما تنها با کمک خیرین توانست 20 درصد پیشرفت فیزیکی داشته باشد.

امام جمعه گتاب ادامه داد: برای تکمیل این پروژه عظیم نیازمند اعتبار ملی هستیم و امیدواریم با وعده های داده شده هر چه سریعتر اعتبار مورد نیاز تامین شود.

خانلری کمبود آب آشامیدنی سالم را یکی از مشکلات این شهرستان برشمرد و گفت: با وجود اقدامات انجام شده برای تامین آب شرب سالم، همچنان بسیاری از ساکنان این شهرستان آب آشامیدنی ناسالم دارند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید