اهدای 20 تن علوفه برای حیات وحش سرخس از سوی آستان‌کود رضوی

ساعت: 11:52
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۱۸
کد خبر: 1790774

عرب محمدی گفت: با توجه به خشکسالی های اخیر، شرکت کشت و صنعت سرخس زیرمجموعه شرکت کشاورزی رضوی 20 عدد از بهترین علوفه یونجه را برای حیات وحش در حال انقراض شهرستان سراس اهدا کرده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حسین عرب محمدی مدیر کشت و صنعت سرخس از زیرمجموعه های شرکت کشاورزی رضوی در گفت و گو با صبح توس گفت: شرکت کشت و صنعت سرخس زیرمجموعه شرکت کشاورزی رضوی برای کمک به حیات وحش و حفاظت از محیط زیست علوفه اهدا می کند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به خشکسالی های اخیر و درخواست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان سرس، شرکت کشاورزی و صنعتی آستان قدس رضوی سرخس پس از بررسی های انجام شده 20 عدد از بهترین خوراک یونجه را به خوراک حیات وحش در معرض انقراض اهدا کرد.

عرب محمدی گفت: ارزش واقعی این علوفه بالغ بر یک میلیارد و 300 میلیون ریال است که با 6 دستگاه کامیون به محلات مورد نیاز محیط زیست منطقه بزنگان و هنگران شهرستان سرس ارسال شد.

مدیر کشت و صنعت سرخس از زیرمجموعه های شرکت کشاورزی رضوی گفت: امیدواریم در سال های آینده شاهد خشکسالی نباشیم اما اگر نیاز به کمک به حفاظت از حیات وحش و محیط زیست داشته باشیم این کمک ها در آینده نیز ادامه خواهد داشت. سال. سال “

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید